ارورهای لباسشویی پاکشوما

فهرست مطالب

عیب یابی ارورهای لباسشویی پاکشوما اهواز خدمات:

ارورهای لباسشویی پاکشوماعیب یابی ارورهای لباسشویی پاکشوما یکی از بخش‌های مهم در تعمیرات لوازم خانگی برقی است. این مرحله دارای حساسیت بالایی است. اگر بخش عیب یابی به خوبی صورت نگیرد، ممکن است بخش دیگری از دستگاه به اشتباه برای تعمیر تشخیص داده شود. در این صورت علاوه بر مشکل قبلی مشکلی جدید برای لباسشویی پاکشوما بوجود می‌آید. پس در صورت نداشتن تخصص در این زمینه زمینه، حتما با نمایندگی لباسشوی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید. متخصصین باتجربه اهواز خدمات به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.

دلیل نچرخیدن دیگ لباسشویی پاکشوما چیست؟ تعمیر آن به چه صورت امکان پذیر است؟

بارگیری نامناسب لباس‌ها در لباسشویی پاکشوما باعث بوجود آمدن این مشکل می‌شود. اگر بیش از اندازه ظرفیت لباسشویی، لباس داخل آن قرار دهید دیگ لباسشویی نخواهد چرخید. در دفترچه لباسشویی پاکشوما از حجم مناسب بارگیری مرتبط با آن لباسشویی نوشته شده است.

 

 

 

دلیل کار نکردن لباسشویی پاکشوما بعد از پر شدن از آب چیست؟

گاهی پیش می‌آید لباسشویی پاکشوما از آب پر می‌شود اما دیگر شروع به کار نمی‌کند. در این حالت باید سوئیچ درب لباسشویی پاکشوما را بررسی کنید. به زبانه‌ی سوئیچ دقت کنید تا شکستگی نداشته باشد. زمان بستن درب لباسشویی پاکشوما از صدای کلیک و چفت شدن درب اطمینان حاصل کنید. اگر ایراد از سوئیچ باشد باید خیلی سریع اقدام به تعویض آن کنید. البته ناگفته نماند که مشکل و خرابی موتور هم می‌تواند علت این موضوع باشد. پس اگر سئویچ درب سالم باشد بایذ برای عیب یابی به سراغ موتور دستگاه برویم. بررسی موتور لباسشویی پاکشوما کاری کاملا تخصصی است. بهتر است برای بررسی آن از تعمیرکاران و متخصصان مجرب نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بگیرید.

 

علت خشک نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

برای صحیح خشک شدن لباس‌ها داخل لباسشویی پاکشوما نیاز است که لباس‌ها را به صورت متعادل داخل لباسشویی قرار دهید. قبل از قرار دادن لباس‌ها داخل لباسشویی پاکشوما برای شستشو، آنها را باز کنید و یکی یکی داخل دیگ بیندازید. اگر از این موضوع اطمینان حاصل کردید و هم‌چنان مشکل برطرف نشد، به بررسی شیلنگ تخلیه در پشت بدنه لباسشویی پاکشوما بپردازید. پیچ خوردگی شیلنگ تخلیه می‌تواند علت خشک نشدن لباس‌ها باشد. در آخر هم پمپ آب باید چک شود. اگر شکستگی و یا گرفتگی داشته باشد می‌تواند علت دیگر این موضوع باشد که باید برطرف شود.

 

 

علت پر نشدن آب در لباسشویی پاکشوما چیست؟

 

ابتدا از صحیح بسته شدن درب لباسشویی پاکشوما اطمینان حاصل کنید.

شیلنگ‌های ورودی را بررسی کنید. شیلنگ‌های ورودی نباید هیچ گونه پارگی و یا گرفتگی داشته باشند.

در صورت نیافتن ایراد دستگاه، از متخصصان نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بگیرید. از مشاوره‌های تلفنی کارشناسان اهواز خدمات بهره ببرید.

 

 

علت نشتی لباسشویی پاکشوما چیست؟

نشتی در لباسشویی یکی از مشکلات شایع است. ممکن است شما هم با این مشکل مواجه شده باشید. ابتدا سعی کنید متوجه شوید که نشتی از کدام قسمت لباسشویی پاکشوما شروع شده است. رنگ آبی که از لباسشویی پاکشوما نشتی داده است، می‌تواند به شما بفهماند که آب به محفظه مواد شوینده رسیده است یا نه. اگر رنگ آب روشن است یعنی قبل از رسیدن آب به محفظه مواد شوینده، نشتی ایجاد شده است. اگر شیلنگ‌های تخلیه پیخ خوردگی و پارگی داشته باشند آب از پشت لباسشویی پاکشوما نشتی می‌کند. اگر آب از قسمت جلویی لباسشویی پاکشوما نشت کند باید درب لباسشویی پاکشوما را بررسی کنید.

 

 

علت آبگیری نکردن لباسشویی پاکشوما چیست؟

آبگیری نکردن لباسشویی پاکشوما دلایل مختلفی دارد. اطمینان حاصل کنید که درب لباسشویی پاکشوما بسته است. میکروسوئیچ . هیدروستات دستگاه باید بررسی شوند. برای بررسی دقیق‌تر از نمایندگی اهواز خدمات کمک بگیرید. بررسی‌های به موقع برای مشکلات ایجاد شده باعث می‌شود از بروز مشکلات دیگر جلوگیری شود.

 

دلیل روشن نشدن لباسشویی پاکشوما چیست؟

ابتدا باید از جریان برق اطمینان حاصل کنید. دوشاخه لباسشویی پاکشوما را بررسی کنید. اگر درب لباسشویی پاکشوما به طور صحیح بسته نشده باشد، دستگاه کار خود را شروع نمی‌کند. توجه داشته باشید که لباس‌ها بین درب و دیگ لباسشویی پاکشوما گیر نکرده باشند. اگر باز هم درب لباسشویی بسته نشود باید میکروسوئیچ آن بررسی شود. در مرحله‌ی بعد بهتر است با استفاده از مولتی متر تایمر دستگاه را چک کنید. در سورت بروز مشکل تایمر آن را تعویض کنید. خرابی برد اصلی لباسشویی پاکشوما هم می‌تواند دلیل دیگر کار نکردن لباسشویی پاکشوما باشد. برای تعویض برد دستگاه با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید. متخصصین این مجموعه از بهترین قطعات اورجینال برای تعویض استفاده خواهند کرد.

 

علت خاموش شدن لباسشویی پاکشوما در حین کار چیست؟

اگر لباسشویی پاکشوما حین کار یکدفعه خاموش شود، باید زبانه، قفل درب، میکروسوئیچ درب بررسی شود. تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی پاکشوما هم باید مورد بررسی قرار بگیرد. البته که خرابی موتور لباسشویی پاکشوما هم می‌‌تواند علت دیگر این مشکل باشد.

 

علت تخلیه نشدن آب کثیف از لباسشویی پاکشوما چیست؟

برای بررسی این موضوع باید مسیر تخلیه لباسشویی پاکشوما بررسی شود. پمپ تخلیه نباید هیج گونه گرفتگی داشته باشد وگرنه تخلیه به خوبی انجام نمی‌شود. اگر تخصصی در این زمینه ندارید از دستکاری کردن لباسشویی پاکشوما بپرهیزید. تنها با نمایندگی‌های مجاز و معتبر برای بررسی تماس بگیرید.

 

 

دلیل حل نشدن پودر لباسشویی در محفظه لباسشویی پاکشوما چیست؟

درمرحله‌ی اول باید شیر برقی لباسشویی پاکشوما بررسی شود. زیرا در صورت خرابی شیر برقی آب به میزان لازم وارد محفظه دستگاه نمی‌شود و مواد شوینده هم حل نمی‌شوند. اگر محفظه جاپودری لباسشویی پاکشوما تمیز نشود، رسوبات در آن تجمع می‌یابند. در نتیجه از ورود آب به داخل محفظه جلوگیری می‌شود. هر ماه محفظه جاپودری را بیرون بیاورید و آن را با یک مسواک تمیز کنید. به صورتی که هیچ گونه رسوبی در کناره‌های باقی نماند. استفاده از مواد شوینده نامرغوب هم می‌تواند دلیل دیگر این مشکل باشد. حتما از مواد شوینده مخصوص لباسشویی برای شستشو استفاده کنید.

 

دلیل سر و صدای آزار دهنده هنگام کار لباسشویی پاکشوما چیست؟

اگر لباسشویی در سطح صاف و مناسبی قرار نگرفته باشد، سر و صدا ایجاد می‌شود. تراز نبودن لباسشویی پاکشوما هم باعث ایجاد لرزش‌های شدید و در نتیجه سر و صدا می‌شود. توجه داشته باشید که حجم متعادلی از لباس‌ها را داخل دیگ لباسشویی بیندازید. بارگیری نامناسب باعث ایجاد سر و صداهای آزار دهنده می‌شوند. قبل از قرار دادن لباس‌ها داخل لباسشویی پاکشوما، جیب‌های لباس‌ها را کاملا تخلیه کنید تا سکه و اشیای دیگر وارد لباسشویی نشوند. در غیر این صورت باعث ایجاد سر و صدا می‌شوند.  

 

عیب یابی ارورهای لباسشویی پاکشوما و رفع آنها:

کدخطاها همان ارورهایی هستند که در صفحه لباسشویی پاکشوما با حروف و اعداد انگلیسی نمایش داده می‌شوند. این کد خطا ها یک نوع هشدار برای پیشگیری از خرابی بیشتر و آسیب جدی تر به لباسشویی پاکشوما است. در صورت مشاهده این نوع ارورها باید معانی آن کد خطا را بررسی نمایید. در صورتی که تخصص کافی برای رفع آن ندارید، بهتر است خودتان اقدام به رفع خطا نکنید. بعضی از کد خطا به راحتی رفع می‌شوند. اما بعضی دیگر نیاز به بررسی‌های تخصصی دارند. در این صورت با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید تا متخصصین مشاوره‌های لازم را به شما بدهند.

 

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما PE: زمانی که هیدروستات لباسشویی پاکشوما دجار خرابی شود، این کد خطا بروز می‌کند.

رفع خطا: برای برطرف کردن کد خطای PE باید هیدروستات لباسشویی پاکشوما بررسی شود. در صورت خرابی باید هیدروستات دستگاه تعویض شود. اگر فرد فنی هستید خودتان این کار را انجام دهید در غیر این صورت با نمایندگی‌های معتبر تماس بگیرید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما OE: اگر پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما دچار ایراد شود این کد خطا نمایان می‌شود. در مرحله‌ی بعدی باید برد الکترونیکی دستگاه بررسی شود.

رفع خطا: برای رفع کد خطای OE لوله تخلیه آب لباسشویی پاکشوما را بررسی کنید. اگر لوله‌های تخلیه دچار گرفتگی باشند این خطا بوجود می‌آید. اگر پمپ و برد الکترونیکی دستگاه خراب باشند، باید خیلی سریع تعویض گردند.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما DE: اگر میکروسوئیچ درب لباسشویی پاکشوما خراب شود این کد خطا نمایان می‌شود. سوختگی برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما از دیگر علت‌های بروز این کد خطا است.

رفع خطا: میکروسوئیچ درب و برد الکترونیکی دستگاه باید توسط متخصصین بررسی شوند.

 

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E10: اگر لباسشویی پاکشوما عملیات آبگیری را به خوبی انجام ندهد با این کد خطا مواجه خواهید شد. در صورت وجود هر گونه سوالی با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان کارشناسان این مجموعه بهره ببرید.

رفع خطا: عدم آبگیری دستگاه دلایل متعددی دارد. شیر برقی، هیدروستات، برد لباسشویی باید از نظر خرابی بررسی شوند. شیلنگ ورودی لباسشویی پاکشوما هم باید چک شود. گاهی ممکن است شیر آب ورودی لباسشویی بسته باشد. آب داخل لوله وجود نداشته باشد. همه این موارد باید جزء به جزء بررسی شوند.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E12: چندین دلیل برای بروز این کد خطا وجود دارد. اگر آب درون لباسشویی پاکشوما بیش از اندازه پر شود با این کد خطا مواجه می‌شوید. خراب بودن پمپ تخلیه، از کار افتادن سنسور تشخیص سطح آب و بروز مشکل در شیر برقی از دیگر دلایل نمایان شدن ارور E12 هستند.

رفع خطا: برای بررسی کد خطای E12 باید شیر برقی دستگاه را بررسی کنید. در صورت خرابی آن اقدام به تعویض آن کنید. در مرحله‌ی بعدی پمپ تخلیه دستگاه را چک کنید. سپس سنسور تشخیص آب دستگاه را بررسی کنید. حتما با کارشناسان باتجربه مشورت کنید و در صورت خرابی هر قطعه‌ای نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E20: اگر مشکلی برای پمپ تخلیه و یا مدار پمپ تخلیه بوجود آمده باشد با این ارور مواجه خواهید شد.

رفع خطا: بهتر است وضعیت پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید. در صورت خرابی آن قطعه را تعویض کنید. مقدار مقاومت پمپ تخلیه هم باید چک شود.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E21: اگر دستگاه تخلیه آب لباسشویی را به خوبی انجام ندهد این کد خطا نمایان می‌شود.

رفع خطا: پمپ تخلیه و شیلنگ تخلیه باید مورد بررسی قرار بگیرند. معمولا اجسام ریز درون شیلنگ تخلیه گیر می‌کنند در نتیجه باعث گرفتگی آن می‌شوند. اگر برد لباسشویی پاکشوما خراب شده باشد هم این ارور نمایان می‌شود و باید برد دستگاه بررسی شود.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E30: این کد خطا هم دلایل متعددی دارد. درب لباسشویی پاکشوما اگر مسدود شده باشد با این کد خطا مواجه می‌شوید. از دیگر علت‌های این ارور، خرابی برد الکترونیکی و میکروسوئیچ درب لباسشویی پاکشوما است.

رفع خطا: بین درب دستگاه و دیگ لباسشویی را چک کنید که چیزی بین آنها گیر نکرده باشد. میکروسوئیچ درب لباسشویی و عملکرد برد دستگاه را بررسی کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E36: اگر آب وارد شده در دیگ لباسشویی پاکشوما گرم نشود این کد خطا نمایان می‌شود، المنت یا هیتر لباسشویی و مدار برد لباسشویی پاکشوما خراب شده باشد اهم با این کد خطا مواجه می‌شوید.

رفع خطا: در مرحله‌ی اول المنت و یا هیتر دستگاه را چک کنید در صورت سوختگی آن را تعویض کنید. عملکرد مدار برد را از نظر اتصالی بررسی کنید در صورت خرابی باید برد الکترونیکی دستگاه تعویض شود.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E31: زمانی که لباسشویی پاکشوما قفل نمی‌شود با این کد خطا روبه‌رو خواهید شد. ممکن است میکروسوئیچ لباسشویی پاکشوما دچار ایراد شده باشد.

رفع خطا: باید میکروسوئیچ درب لباسشویی پاکشوما بررسی شود. در صورت خرابی باید آن را تعویض کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E33: این کد خطا نشان می‌دهد که سنسور سطح آب به خوبی کار نمی‌کنند.

رفع خطا: سنسور سطح آب را چک کنکید. اگر دچار خرابی شده است نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E34: این کد خطا نشاندهنده خرابی سنسور حرارت سنج و ترمیستور لباسشویی پاکشوما است.

رفع خطا: برای رفع خطا، ترمیستور و ولوم دمای روی برد لباسشویی پاکشوما را بررسی کنید. در صورت خرابی ترمیستور آن را تعویض کنید. برای تعویض قطعات با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E3C: در صورت خرابی المنت و اتصالات آن این کد خطا نمایان می‌شود.

رفع خطا: المنت و اتصالات دستگاه باید بررسی شود. اگر المنت دستگاه خراب شده است باید آن را تعویض کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E3D: زمانی که نوسانات برق لباسشویی پاکشوما طبیعی و عادی نباشند این کد خطا نمایان می‌شود.

رفع خطا: بهتر است از محافظ جریان برای لباسشویی پاکشوما استفاده کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E40: این کد خطا نشان می‌دهد که برنامه شستشو از حافظه لباسشویی پاکشوما حذف شده است.

رفع خطا: برای رفع این خطا برنامه شستشو را دوباره وارد کنید.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E60: مدار برد لباسشویی و موتور دستگاه دچار ایراد شده است.

رفع خطا: مدار برد لباسشویی پاکشوما و موتور دستگاه باید بررسی شوند.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E70: دکمه‌های پنل لباسشویی پاکشوما کار نمی‌کنند. اگر ارتباط بین پنل و برد دستگاه قطع شود هم این ارور نمایان می‌شود.

رفع خطا: پنل اصلی و برد اصلی لباسشویی پاکشوما باید بررسی شوند.

  • ارورهای لباسشویی پاکشوما E80: برد اصلی دستگاه دچار ایراد شده است.

رفع خطا: برد اصلی دستگاه باید بررسی شود. اگر برد سوخته باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. برای تعویض برد دستگاه تنها با نمایندگی‌های معتبر مانند نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید. تعویض برد کاری تخصصی است و بهتر است توسط متخصصان باتجربه تعویض گردد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *