ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا دربالا

ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا اهواز خدمات:

ارورهای لباسشویی هیتاچی
ارورهای لباسشویی هیتاچی

عیب یابی یکی از مراحل مهم و اساسی در تعمیرات لباسشویی توشیبا است. پس بهتر است توجه ویژه‌ای به این مرحله داشته باشید. هنگامی که مشکلی برای دستگاه شما پیش می‌آید، قبل از هر اقدامی باید علت آن مشخص شود.

تشخیص یا همان عیب یابی مشخص می‌کند که کدام قسمت از لباسشویی توشیبا دچار مشکل شده است. سپس می‌توان به تعمیر آن قسمت پرداخت.

اگر کارهای فنی بلد نیستید، بهتر است خودتان کاری انجام ندهید. زیرا اگر مرحله عیب یابی را به درستی پشت سر نگذارید و به اشتباه قسمتی دیگر را بررسی کنید، ممکن است آن بخش هم دچار آسیب شود. برای بررسی صحیح  با نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز تماس بگیرید.

متخصصین اهواز خدمات با دقت کامل ایراد دستگاه را پیدا خواهند کرد. اگر قطعه‌ای هم شکسته شده باشد متخصصین این مجموعه از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعویض قطعات استفاده خواهند کرد.  

 

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی توشیبا چیست؟

علت‌های مختلفی برای این مشکل وجود دارد که باید بررسی شوند. یکی از دلایل ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا می‌تواند همین نچرخیدن دیگ لباسشویی باشد.

  • ممکن است تسمه دستگاه دچار مشکل شده باشد. این مشکل می‌تواند پوسیدگی و یا پارگی آن باشد.
  • دینام لباسشویی توشیبا را بررسی کنید. ممکن است سوخته باشد.
  • اگر کاسه نمد هم دچار شکستگی و ترک شده باشد، باعث می‌شود دیگ دستگاه نچرخد.

برای عیب یابی و بررسی تمامی این موارد می‌توانید از متخصصین اهواز خدمات کمک بگیرید.

 

علت آبگیری نکردن لباسشویی توشیبا چیست؟

اطمینان حاصل کنید که شیر آب باز است و بسته نشده است. آب شهری را بررسی کنید که وصل باشد. یکی از ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا همین آبگیری نکردن است.

شیلنگ ورودی لباسشویی توشیبا را بررسی کنید. پیچ خوردگی شیلنگ ورودی مانع از ورود آب به لباسشویی توشیبا می‌شود.

خرابی هیدروستات هم از دیگر علت‌های آبگیری نکردن لباسشویی توشیبا است.

در صورت ایجاد مشکلات خاص با نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته در حال مشاوره و خدمت رسانی به مشتریان هستند.

 

علت کار نکردن دکمه استارت در لباسشویی توشیبا:

گاهی پیش می‌آید که لباسشویی توشیبا روشن می‌شود، اما دکمه استارت آن کار نمی‌کند. در مرحله اول باید برد لباسشویی توشیبا را بررسی کنید. خود دکمه استارت ممکن است دچار خرابی شده باشد. حتما از بسته بودن درب لباسشویی توشیبا اطمینان حاصل کنید. بعد از آن میکروسوئیچ دستگاه را چک کنید. ممکن است میکروسوئیچ ئ اتصالات آن دچار خرابی شده باشند.

بهتر است میزا ن برق ورودی دستگاه هم مورد بررسی قرار بگیرد. اگر مشکل دستگاه را متوجه نشدید با نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می‌کنند. این دلیل هم یکی دیگر از ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا است.

 

تعمیرات لباسشویی توشیبا اهواز
مشاهده

 

علت تخلیه نکردن آب در لباسشویی توشیبا چیست؟

اگر جسمی خارجی و یا کرک‌ها به پروانه پمپ گیر کنند، باعث می‌شود پروانه به خوبی کار نکند. در نتیجه آب هم به خوبی تخلیه نشود.

فیلتر پمپ و یا شیلنگ ممکن است دچار گرفتگی شده باشند و راه خروج آب را مسدود کرده باشند.

اگر پمپ تخلیه هم دچار مشکل شده باشد، آب لباسشویی توشیبا تخلیه نمی‌شود.

 

 

علت ایجاد لرزش‌ و صداهای ناهنجار و آزار دهنده در لباسشویی توشیبا:

  • اگر شیلنگ تخلیه هنگام تخلیه آب به بدنه دستگاه برخورد کند، سر و صدا ایجاد می‌شود.
  • هر لباسشویی دارای پیچ‌های حمل و نقل است. این پیچ‌ها برای جلوگیری از آسیب به دستگاه هنگام حمل و نقل است. بعد از حمل و نقل و قبل از نصب این پیچ‌ها باید باز شوند. در غیر این صورت باعث ایجاد لرزش و سر صدا در دستگاه می‌شوند.
  • خرابی بلبرینگ و تسمه در لباسشویی توشیبا باعث ایجاد لرزش می‌شود.
  • قبل از قرار دادن لباس‌ها داخل لباسشویی توشیبا، جیب‌های آنها ار به خوبی بررسی کنید. وجود اجسام خارجی در دیگ لباسشویی باعث ایجاد سر و صدا می‌شود.
  • لباس‌ها را به صورت متعادل بارگیری نماییدو اگر لباس‌ها به یکدیگر پیچیده شده باشند و در فضای کلی لباسشویی پخش نمی‌شوند. در نتیجه توازنی ایجاد نمی‌شود. لباسشویی توشیبا هم دچار لرزش می‌شود.

 

علت گرم نشدن آب در لباسشویی توشیبا:

در مرحله اول باید ترموستات دستگاه چک شود. گاهی پیش می‌اید که سیم‌های ترموستات قطع می‌شود.

خرابی هیدروستات و یا آسیب به آن باعث می‌شود تا آب داخل لباسشویی توشیبا گرم نشود.

برای بررسی بهتر این موارد با نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز تماس بگیرید. مجموعه اهواز خدمات در صورت خرابی هر قطعه‌ای، از قطعات اورجینال برای تعویض استفاده می‌کند.

 

 

 

علت نشتی آب در لباسشویی توشیبا:

  • اگر قفل لباسشویی توشیبا کار نکند، درب لباسشویی توشیبا خوب بسته نمی‌شود و آب نشت می‌کند.
  • پارگی شیلنگ تخلیه هم باعث نشتی آب در لباسشویی توشیبا می‌شود.
  • ممکن است لاستیک دور درب لباسشویی توشیبا دچار پوسیدگی و پارگی شده باشد، در این حالت آب در دستگاه نشت می‌کند.

حتما دفترچه راهنمای فارسی لباسشویی توشیبا را مطالعه کنید. در این صورت خودتان می‌توانید بعضی از مشکلات دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت با نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز تماس بگیرید.

 

تعمیرات لباسشویی توشیبا اهواز
مشاهده

 

نشانه‌های خرابی موتور لباسشویی توشیبا:

موتور لباسشویی توشیبا بسیار اهمیت دارد. ار کار افتادن آن باعث از کار افتادن کل دستگاه می‌شود. در ادامه شما را با نشانه‌های خرابی موتور دستگاه آشنا می‌کنیم.

  • اگر لباس‌ها داخل لباسشویی توشیبا نچرخند، یعنی موتور دستگاه دچار ایراد شده است.
  • اگر لباسشویی توشیبا لباس‌ها را خشک نکند یعنی موتور آن مشکل پیدا کرده است.
  • وجود ایراد در چرخه دستگاه هم علت دیگر خرابی موتور است.

موتور لباسشویی توشیبا قطعه‌ای بسیار حساس و تخصصی است. بهتر است برای تعمیر آن از متخصصان نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز کمک بگیرید.

 

علت کار نکردن هیتر لباسشویی توشیبا:

اگر لباسشویی توشیبا هنگام کارکرد، آب را گرم نکند یعنی مشکلی در هیتر دستگاه بوجود آمده است. هیتر در این حالت باید تعمیر و یا تعویض شود. احتمالا هیتر المنت هم دچار مشکل شده است. برای رفع مشکل و تعمیر آن می‌توانید از مجموعه اهواز خدمات کمک بگیرید.

 

 

علت ایجاد برق در لباسشویی توشیبا چیست؟

ارور یا خطای لباسشویی توشیبا
ارور یا خطای لباسشویی توشیبا

ممکن است سیم برقکشی دچار ایراد شده باشد. اگر موتور لباسشویی توشیبا سوخته باشد هم باعث ایجاد اتصال به بدنه می‌شود. توجه داشته باشید که سیم ارت به دستگاه متصل باشد. در غیر این صورت بدنه دستگاه اتصال پیدا می‌کند. اگر درب لباسشویی از قسمت لولا تنظیم نباشد، و یا لولای شکسته باشد این مشکل بوجود می‌آید.

 

علت خشک نشدن لباس‌هادر لباسشویی توشیبا:

دور خشک کن لباسشویی توشیبا در این حالت کار نمی‌کند. در این حالت ممکن است خازن راه انداز دستگاه، موتور، برد تنظیم و مجموعه کلید خراب شده باشد. حتی اگر فیلتر پمپ و یا شیلنگ تخلیه دچار گرفتگی شده باشند هم این مشکل ممکن است بوجود بیاید. از قرار دادن لباس‌ها بیش از ظرفیت لباسشویی توشیبا پرهیز کنید. این عمل باعث می‌شود بارگیری به خوبی انجام نشود و لباس‌ها خوب خشک نشوند.

 

 

ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا:

ارورهای لباسشوییلباسشویی‌ها معمولا از هر برندی که باشند دارای پنلی برای کد خطا هستند. زمانی که لباسشویی توشیبا دچار مشکل شود کد خطا هم بر روی نمایشگر نمایان می‌شود. کد خطاها معمولا از حروف و اعداد انگلیسی تشکیل شده‌اند. هر کدام از این ارورها نشاندهنده مشکل خاصی است. در این مقاله سعی داریم شما را با مفاهیم این کد خطاها آشنا کنیم. ممکن است لباسشویی توشیبا دچار مشکلی شده باشد اما به ظاهر نمایان نباشد. با ظاهر شدن کد خطای مرتبط با آن می‌توانید به راحتی مشکل را بررسی کنید. اگر نسبت به رفع این کدخطاها اقدام نکنید، باعث می‌شود به مرور زمان لباسشویی توشیبا آسیب ببیند.

  • ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا (E21): اگر درب لباسشویی توشیبا باز باشد، این کد خطا نمایان می‌شود.

رفع خطا: برای رفع خطای ارور E21 تنها کافی است از بسته بودن درب لباسشویی توشیبا اطمینان حاصل کنید. اگر درب دستگاه بسته بود، باید میکروسوئیچ و قفل درب لباسشویی توشیبا را بررسی کنید.

  • ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا (E23، E32، E31): با نمایان شدن این کد خطاها، متوجه خواهید شد که میکروسوئیچ درب لباسشویی توشیبا دچار مشکل شده است.

رفع خطا: برای رفع خطای این کد خطاها، کافی است از بسته بودن درب لباسشویی توشیبا اطمینان حاصل کنید. میکروسوئیچ درب دستگاه و تمامی اتصالات مرتبط با آن باید بررسی شوند. برد الکترونیکی دستگاه قطعه‌ای دیگر است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

  • ارور یا کد خطای  لباسشویی توشیبا (E5): زمانی که فشار آب در لباسشویی توشیبا کاهش یابد، این ارور را مشاهده خواهید کرد.

رفع ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا: در مرحله اول باید از فشار آب منطقه خود باخبر شوید.

شیر برقی و فیلتر ورودی دستگاه باید مورد بررسی قرار بگیرند.

ممکن است شیر برقی نیاز به تعویض داشته باشد. فیلتر ورودی هم باید از نظر انسداد و گرفتگی مورد بررسی قرار بگیرد.

  • ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا (A): زمانی که مشکلی در تخلیه آب در لباسشویی توشیبا ایجاد شده باشد با این کد خطا مواجه خواهید شد.

رفع ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا: پمپ تخلیه، سنسور تخلیه و برد الکترونیکی لباسشویی توشیبا باید مورد بررسی قرار بگیرند.

پمپ تخلیه لباسشویی توشیبا باید مورد بررسی قرار بگیرد. ممکن است پمپ تخلیه دچار گرفتگی شده باشد. اگر مشکل جدی تری باید پمپ تخلیه بوجود آمده باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

  • ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا (F): این کد خطا نمایان آن است که لباس‌های زیادی در درون لباسشویی توشیبا قرار گرفته است. در واقع بیش از حد ظرفیت دستگاه لباس درون آن قرار داده‌اید.

رفع ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا: حجم لباس‌ها را کاهش دهید. به اندازه ظرفیت دستگاه در درون دیگ لباسشویی توشیبا لباس بگذارید.

  • ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا (E1): این کد خطا نمایان آن است که شیلنگ زهکشی دچار مشکلی شده است.

رفع ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا: برای رفع خطای این مورد باید شیلنگ زهکشی کامل مورد بررسی قرار بگیرد. ممکن است این شیلنگ دچار شکستگی، یخ زدگی و … شده باشد.

برای رفع ارور یا کد خطای لباسشویی توشیبا می‌توانید با نمایندگی لباسشویی توشیبا در اهواز تماس بگیرید. زیرا ممکن است نتوانید مشکل را برطرف کنید و قسمت دیگری از دستگاه را درگیر کنید. بر طرف کردن ارور یا خطای لباسشویی توشیبا توسط خود شما ممکن است آسیب های مالی جبران ناپذیری به شما وارد کند.

 

4.3/5 امتیاز - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *