نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو اهواز 

انتخاب یک نمایندگی خوب و معتبر از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید برای سرویس دهی دستگاه خود بگیرید. اهواز خدمات با بیش از 14 سال سابقه و تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مشتریان است. کارشناسان باتجربه اهواز خدمات با صبر و حوصله به سوال‌های شما پاسخ خواهند داد. برای تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز می‌توانید با شماره تماس 06133849005 تماس بگیرید. برای ارتباط بهتر وآشنایی بیشتر با این نمایندگی معتبر وارد سایت اهواز خدمات شوید.

در این سایت فرم درخواست تکنسین وجود دارد. با توجه به این فرم می‌توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. متخصصین اهواز خدمات در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. گاهی مشکل دستگاه شما با یک مشاوره تلفنی قابل حل است. در غیر این صورت متخصصین به محل سکونت شما برای بررسی بیشتر حضور می‌یابند. کافی است اطلاعات این فرم را به صورت کامل پر کنید. مشکل دستگاه و برند آن را به طور دقیق وارد کنید. نمایندگی لباسشویی بکو در اهواز یکی از بهترین نمایندگی‌های معتبر و کاربلد در ایران است. با خیال راحت تعمیرات لباسشویی بکو خود را به اهواز خدمات بسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی های بکو در اهواز 

خدمات نمایندگی بکو اهواز خدمات:

نوع خدمات و نحوه ارائه آن به مشتریان یکی از مسائل مهم و ضروری برای نمایندگی‌های معتبر است. برند بکو یکی از برندهای خوب و نام‌آشنا در لوازم خانگی است. اما همانطور که می‌دانید هر برندی هر چقدر هم خوب باشد، گاهی دچار ایراداتی می‌شود. پس بهتر است برای حل مشکل از نمایندگی‌های معتبر مانند نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز کمک بگیرید.

اهواز خدمات از تیمی متخصص و کاربلد تشکیل شده است. تمامی افراد این نمایندگی تجربه‌های علمی با سابقه کار بالا دارند. نمایندگی اهواز خدمات ضمانت تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این ضمانت‌نامه بیان می‌کند که در یک بازه زمانی مشخصی اگر باز دستگاه شما دچار مشکل شود، تیم اهواز خدمات بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به بررسی دوباره آن می‌پردازند. علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی بکو شما می توانید تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در اهواز و تعمیر جاروبرقی بکو در اهواز را به اهواز خدمات بسپارید.

این موضوع نشان از اطمینان متخصصین از کار خود می‌دهد. خبر خوب این است که این مجموعه برای علاقه مندان به آموزش تعمیرات، کلاس‌هایی را برگزار میکند و تا حرفه‌ای شدن در کنار آنها هستند. 

 

نکات سرویس و نگهداری لباسشویی بکو:

نحوه نصب لباسشویی بکو اهمیت زیادی دارد. باید به طور دقیق و مناسب این کار را انجام دهید تا مشکلی برای دستگاه بوجود نیاید.

  • توجه داشته باشید که لباسشویی بکو را در سطحی صاف و بدون شیب قرار دهید.
  • استفاده از محافظ برای اتصال لباسشویی بکو از نکات اساسی است.
  • زمان نصب لباسشویی بکو دقت داشته باشید که شیلنگ‌ها کشیده نشوند.
  • لباسشویی بکو را در کنار وسایل گرمایشی و سرمایشی قرار ندهید.
  • پریز مورد استفاده برای نصب و اتصال لباسشویی بکو باید مورد دسترس باشد.
  • لباسشویی بکو را در فضای آزاد و زیر باران ونور شدید و مستقیم خورشید قرار ندهید.

 

نحوه جا به‌ جایی لباسشویی بکو:  

لباسشویی بکو در بدنه خود دارای پیچ‌هایی برای انتقال مکان است. در آخر پیچ‌ها را باز کنید. به جای سوراخ‌ها پوشش‌های پلاستیکی را قرار دهید. پیچ‌ها فقط برای جابه‌جایی استفاده می‌شوند تا لباسشویی بکو صدمه‌ای نبیند. پیچ‌ها را کنار بگذارید و در هنگام جابه‌جایی مجدد انها را نصب کنید تا دستگاه آسیبی نبیند.

تراز کردن لباسشویی بکو:

تراز کردن لباسشویی بکو نکته‌ای است که باید حسابی به آن توجه داشته باشید. زیرا اگر دستگاه شما تراز نباشد، هنگام کار شروع به لغزش و سر و صدا می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا دستگاه به مرور زمان آسیب جدی بیند. لباسشویی بکو دارای 4 پایه است. باید پایه‌ها را در سطحی صاف و بدون پیچ تراز کنید. اگر نمی‌توانید دستگاه را به خوبی تراز کنید با نمایندگی بکو اهواز تماس بگیرید تا متخصصین باتجربه در این زمینه به شما کمک کنند.

 

نکات مثبت لباسشویی بکو:

  • لباسشویی بکو دارای فناوری آکوافیوژن است. این یعنی لباسشویی بکو با بیشترین استفاده را از کمترین میزان مواد شوینده، انرژی و آب می‌کند. در نتیجه شستشوی ملایم و صحیحی دارد. آسیبی به بافت لباس‌ها وارد نمی‌کند.
  • برخی از نوزادان دارای آلرژی های خاصی هستند. لباسشویی بکو دارای برنامه محافظت از نوزاد است. با این روش هیچ نوع ماده آلرژی بر لباس‌های نوزاد قرار نمی‌گیرد.
  • بدنه لباسشویی بکو بسیار مقاوم و استاندارد طراحی شده است. در هنگام کارکرد دستگاه کمترین سر و صدا را دارد.

تنظیم دمای آب در لباسشویی بکو برای شستشوی بهتر:

لباسشویی بکو برای شستشوی بهتر لباس‌ها دارای قابلیت تنظیم دمای آب است. در دفترچه راهنمای استفاده از لباسشویی بکو هم به این موضوع اشاره شده است. آب گرم برای شستشو مناسب‌تر است. زیرا آب گرم خودش نوعی ضدعفونی کننده است و به این ترتیب با میکروب‌ها مقابله می‌کند. آب گرم باعث می‌شود میکروب‌ها از بین بروند و لباس‌ها تمیزتر شسته شوند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز

اما نکته قابل توجه این است که آب گرم برای هر نوع پارچه و لباسی مناسب نیست. در برخی موارد باعث ایجاد آسیب به پارچه می‌شود. بهتر است دمای آب لباسشویی بکو را بر اساس دسته بندی و نوع لباس‌ها تنظیم کنید. در این مورد هم می‌توانید دفترچه راهنمای لباسشویی بکو را مطالعه کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوالی می‌توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز تماس بگیرید. کارشناسان باتجربه اهواز خدمات به صورت 24 ساعته در حال مشاوره به مشتریان هستند. شما هم می‌توانید از مشاوره رایگان آنها بهره ببرید.

بهترین نکات برای جداسازی لباس‌ها برای شستشوی بهتر در لباسشویی بکو:

  • برخی از لباس‌ها دارای برچسب هستند. این برچسب نحوه شستوی لباس را توضیح داده است.
  • بیشتر لباس‌ها قابلیت شستشو با لباسشویی را دارند. نکته مورد نظر این است که باید بدانی چه نوع جنس لباسی را با چه دمایی شستشو دهید. یا از چه برنامه‌ای برای شستشوی آن لباس استفاده کنید. تمامی این اطلاعات بر روی برچسب لباس‌ها نوشته شده است.
  • بعضی از لباس‌ها قابلیت شستشو در لباسشویی را ندارند. پس آنها را جدا کنید و با دست شستشو دهید.
  • سپس لباس‌های هم رنگ را جدا کنید. لباس‌های تیره و روشن را از هم جدا کنید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو  اهواز 
  • بعد از جداسازی رنگ، لباس‌ها را بر اساس جنس آنها جداسازی کنید.
  • لباس‌های نازک و ضخیم باید از هم جدا شوند. زیرا مقاومت آنها با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه شستشوی آنها باهم باعث می‌شود لباس‌ها آسیب ببینند. زیرا لباس‌های نازک و ضخیم نیاز به برنامه جداگانه‌ای برای شستشو دارند.

نمایندگی تعمیرات بکو برای ماشین لباسشویی در اهواز

پنل نمایشگر لباسشویی بکو برای شستشوی لباس‌ های مختلف:

امروزه به همه خانم‌ها توصیه می‌شود که لباس‌ها را بر اساس جنس و نوع پارچه جدا کنند. سپس لباس‌های هم جنس را داخل لباسشویی بکو قرار دهند. این کار باعث می‌شود لباس‌ها بهتر شسته شوند و هیچ گونه آسیبی هم نبینند. در ادامه شما را با راهنمای پنل نمایشگر برای انتخاب نوع پارچه آشنا می‌کنیم. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز 

  • Cotton: این برنامه برای شستشوی لباس‌های نخی مانند ملافه‌ها، لباس‌های نخی و … بهتر است.
  • Synthetics: این برنامه بهترین انتخاب برای شستشوی لباس‌های با جنس پلی آمید و پلی استر است.
  • Denim: برای شستشوی لباس‌های جین بهترین انتخاب است. نمایندگی ماشین لباسشویی بکو اهواز 
  • Daily Wash: این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره است.
  • Wool: لباس‌های پشمی باید با این برنامه شستشو شود.

مطلب پیشنهادی : مشکلات رایج ظرفشویی بکو

قابلیت های مختلف لباسشویی بکو:

  • قابلیت اکو کیلین: در این حالت لباسشویی بکو لباس‌ها را در کمترین زمان ممکن و کمترین صرف انرژی شستشو می‌دهد. لباس‌هایی که زیاد کثیف نیستند بهتر است با این قابلیت دستگاه شسته شوند.
  • قابلیت آلرژی یو کی: این قابلیت حساسیت به مواد شوینده را کاهش می‌دهد.
  • قابلیت آکوافیوژن: با این قابلیت مواد شوینده در لباسشویی بکو هدر نمی‌رود و در مصرف آنها صرفه جویی می‌شود. در مصرف آب و انرژی هم صرفه جویی می‌شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز 
  • قابلیت آکواویو: این قابلیت معروف به شستشوی ملایم است. لباس‌ها به آرامی و در زمان طولانی‌تری شسته می‌شوند.
  • قابلیت بیبی پروتکت: این قابلیت برای شستشوی بهتر لباس نوزادان است. نوزادان دچار هیچ گونه حساسیتی با این برنامه نخواهند شد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز

سرویس لاستیک دور درب لباسشویی بکو:

کابین و دیگ باید آب بندی شوند. برای آب بندی بین آنها از دو قطعه استفاده می‌شود. لاستیک دور درب و واشر دور درب این قطعات مورد استفاده هستند. لاستیکی که بین دور درب لباسشویی بکو قرار گرفته است ارتباط بین دیگ و کابینت دستگاه را برقرار می‌کند. برای جلوگیری از انتقال لرزش‌های دیگ به بدنه دستگاه، لاستیک دور درب بسیار نرم است و قابلیت ارتجاعی دارد. اگر این طور نباشد، تکان هایی بسیارشدید باعث وارد شدن آسیب شدیدی به دستگاه و موتور آن می‌شود.

سرویس شیر برقی لباسشویی بکو:

آب از طریق شیلنگ ورودی وارد شیر برقی لباسشویی بکو می‌شود. در واقع وظیفه شیر برقی لباسشویی بکو هم کنترل مقدار آب ورودی به دستگاه است. قطعه‌ی شیر برقی هم توسط هیدروستات قابل کنترل است. پس شیر برقی وظیفه مهم و اساسی در لباسشویی بکو دارد. برای محافظت از آن بهتر است آب شهری را تا آخر باز نکنید. در غیر این صورت شیر برقی آسیب می‌بیند. حتما از فیلتر لباسشویی استفاده کنید تا املاح وارد شیر برقی نشوند. نمایندگی ماشین لباسشویی بکو اهواز در این زمینه به شما خدمات ارائه میدهد. 

برای بررسی و سرویس دهی قطعات لباسشویی بکو با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز تماس بگیرید. متخصصان اهواز خدمات در کمترین زمان ممکن برای سرویس دهی دستگاه به محل سکونت شما حضور می‌یابند.

 

نحوه ریست کردن لباسشویی بکو:

ممکن است برنامه‌ای را به لباسشویی بکو داده باشید، سپس پشیمان شده باشید. در این حالت خیلی سریع لباسشویی بکو را ریست کنید. در لباسشویی بکو فقط کافی است کلید استارت را 3 ثانیه نگه دارید. به هکین راحتی دستگاه ریست می‌شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز 

نحوه عیب یابی لباسشویی بکو:

عیب یابی لباسشویی بکو یکی از مهم ترین و اساسی ترین کارها قبل از تعمیر است. مشکل دستگاه باید به طور دقیق و به درستی بررسی گردد. اگر مرحله‌ی عیب یابی به درستی صورت نگیرد، باعث می‌شود قسمتی دیگر از دستگاه بررسی شود. در نتیجه مشکل اصلی پیدا نمی‌شود.

در این حالت حتی ممکن است قسمت های دیگر دستگاه هم دچار ایراد شوند. برای بررسی های بهتر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز تماس بگیرید. متخصصین اهواز خدمات بسیار حرفه‌ای مشکل دستگاه را بررسی خواهند کرد. نمایندگی ماشین لباسشویی بکو اهواز 

 

علت تخلیه نکردن آب در لباسشویی بکو چیست؟

در این حالت قفل درب لباسشویی بکو را بررسی کنید تا دچار شکستگی نشده باشد. زیرا در این حالت آب تخلیه نمی‌شود. در صورت شکستگی و یا خرابی قفل درب باید آن را تعویض کنید.

شیلنگ تخلیه را که در پشت لباسشویی بکو قرار دارد را بررسی کنید. ممکن است توسط اجسام خارجی مسدود شده باشد و یا این که دچار پیچ خوردگی شده باشد.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی بکو در اهوازدلیل باز نشدن درب لباسشویی بکو چیست؟

زمانی که سوئیچ درب لباسشویی بکو دچار مشکل شده باشد، درب دستگاه باز نمی‌شود. سوئیچ درب ممکن است دچار شکستگی، مسدودیت، ترک و … شده باشد. در این حالت بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز تماس بگیرید. 

علت سر و صدای زیاد لباسشویی بکو چیست؟

ایجاد سر و صدا در لباسشویی بسیار آزار دهنده است. حتی به خود دستگاه هم آسیب زیادی وارد می‌شود. پس بهتر است علت‌های وجود سر و صدا در لباسشویی بکو را بیان کنیم.

  • ایجاد بار نامتعادل( بسیار زیاد و یا بسیار کم) در لباسشویی بکو باعث ایجاد سر و صدا می‌شود.
  • دقت کنید که لباسشویی بکو در سطحی کاملا صاف و بدون شیب قرار گرفته باشد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز
  • پمپ تخلیه لباسشویی بکو باید کاملا بررسی شود تا جسمی در آن گیر نکرده باشد. برای جلوگیری از این قبیل مشکلات باید قبل از قرار دادن لباس‌ها داخل لباسشویی بکو، جیب آنها را کاملا خالی کنید. به این ترتیب اجسام خارجی وارد لباسشویی بکو نمی‌شود.
  • گاهی ممکن است موتور لباسشویی بکو دچار مشکل شده باشد. تعمیر موتور دستگاه کاری بسیار تخصصی است. بهتر است در این مواقع از متخصصین اهواز خدمات کمک بگیرید.
  • لباسشویی بکو را پشت سر هم و بدون وقفه روشن نکنید. بین هر بار روشن کردن آن حداقل دو الی سه ساعت به دستگاه استراحت دهید. سعی کنید در روز تنها یکبار لباسشویی بکو را روشن کنید.
  • بار نامتعادل در لباسشویی بکو هم باعث ایجاد سر و صدا در دستگاه می‌شود. 

نمایندگی ماشین لباسشویی بکو اهواز به طور کامل تمام موارد را در سرویس دستگاه بررسی میکند. 

علت خوب شسته نشدن لباس‌ها در لباسشویی بکو چیست؟

  • اگر لباس‌ها بیش از حد ظرفیت در لباسشویی بکو قرار بگیرند به خوبی شسته نخواهند شد.
  • مقدار مناسبی از مواد شوینده را در محفظه مخصوص به خودش بریزید.
  • اگر لباس‌ها بسیار کثیف هستند، برنامه شستشوی طولانی تر و سنگین تری انتخاب کنید.
  • اگر فشار آب ورودی کم باشد لباس‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز 

 

علت نشتی آب در لباسشویی بکو چیست؟

در این حالت باید شیلنگ تخلیه بررسی شود .ممکن است از جای خود خارج شده باشد.

بهتر است تمامی شیلنگ‌ها و شیرهای آب دستگاه چک شوند. شیلنگ‌ها را از نظر پارگی و خم شدگی و … بررسی کنید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز 

 

نکات قابل توجه در استفاده از لباسشویی بکو:

  • اگر احتیاج به تغییر برنامه دارید حتما قبل از آن لباسشویی بکو را خاموش کنید.
  • در زمان‌هایی که استفاده‌ای از لباسشویی بکو ندارید، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.
  • بعد از هر بار شستشو با یک دستمال تمیز، لاستیک دور لباسشویی بکو را تمیز و خشک کنید.
  • بعد از هر بار شستشو و خارج کردن لباس‌ها، درب لباسشویی بکو را برای چند دقیقه باز بگذارید تا هوا جریان یابد. به این ترتیب رطوبت از بین می‌رود. رطوبت باعث رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌شود.
  • محفظه جاپودری را هر از چند گاهی یکبار تمیز کنید. زیرا رسوبات در آن جمع می‌شود.
  • زیپ لباس‌ها را قبل از شروع شستشو ببندید. نمایندگی ماشین لباسشویی بکو اهواز 
  • از مواد شوینده به میزان مناسب استفاده کنید. تفریط و افراط در این مورد نداشته باشید.
  • بین هر دو شستشو حداقل یک ساعت به دستگاه استراحت دهید. 

دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز: 

اگر لباسشویی بکو دچار مشکلات جدی شده است، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو اهواز تماس بگیرید. متخصصین این مجموعه بهترین مشاوره‌ها را به شما خواهند داد. در صورت لزوم هم در محل سکونت شما برای بررسی‌های بیشتر حضور می‌یابند. نمایندگی ماشین لباسشویی بکو اهواز آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز است. 

 

4.9/5 امتیاز - (15 امتیاز)