نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز: 

اهواز خدمات یکی از نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی در برندهای مختلف است. این مجموعه با ارائه خدماتی مانند تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی و پاسخگویی به مشتریان است. اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد، فقط کافی است به سایت ahvaz khadamat. Com مراجعه کنید. فرم درخواست تعمیر تکنسین را پر کنید.

در این فرم اطلاعات تماس خودتان، مشکل دستگاه، وضعیت گارانتی و … را گزارش کنید. قطعا کارشناسان حرفه‌ای اهوازخدمات در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. اگر تمایل به پر کردن فرم اینترنتی ندارید، می‌توانید با شماره تماس 06133849005 با کارشناسان اهواز خدمات در ارتباط باشید. متخصصین نمایندگی زیمنس اهواز از بهترین و مجرب ترین تیم تشکیل شده‌اند.

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز: 

ارائه‌ی بهترین خدمات را با اهواز خدمات تجربه خواهیدکرد. تیم حرفه‌ای نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز با بیش از 14 سال سابقه کاری در هر ساعت از شبانه روز در حال مشاوره و خدمت رسانی به مشتریان است. گارانتی تعمیرات این مجموعه این اطمینان را به مشتری می‌دهد که در صورت ایجاد مشکل دوباره در یک بازه‌ی زمانی مشخص، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. در واقع این گارانتی یک نوع ضمانت نامه از اطمینان کار است. اهواز خدمات دارای متخصصین حرفه‌ای و درجه یک در تعمیر برندهای مختلف است. اهواز خدمات می تواند به شما علاوه بر تعمیر لباسشویی زیمنس، در تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در اهواز و تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز کمک کند.

خبر خوب این است که اگر شما هم علاقه مند به یادگیری تعمیرات لوازم خانگی هستید، می‌توانید با کارشناسان اهواز خدمات در ارتباط باشید. این مجموعه شما را تا حرفه‌ای شدن و یادگیری کامل حمایت می‌کند. هزینه‌های منصفانه این مجموعه باعث تمایز آنها با مجموعه‌های دیگر شده است.

نکات سرویس ونگهداری لباسشویی زیمنس:

همه ما می‌دانیم که زیمنس یکی از برندهای نام‌آشنا و محبوب آلمانی است. اما اگر در حفظ و نگهداری آن تلاش نکنید قطعا از طول عمر مفید آن کاسته می‌شود. به همین دلیل سعی داریم نکات مهم و اساسی در سرویس و نگهداری لباسشویی زیمنس را به شما آموزش دهیم. قطعا در دفترچه راهنمای وسایل برقی یکسری نکات و آموزش‌ها داده شده است. اما دفترچه راهنمای برند زیمنس آلمانی است. پس ممکن است در مطالعه آن دچار مشکل شوید. در این مقاله شما را با نکات ضروری آشنا خواهیم کرد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز

تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس توسط نمایندگی زیمنس اهواز چقدر زمان می برد؟

یکی از موضوعاتی در هنگام خراب شدن ماشین لباسشوییتان ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که نکند تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس توسط نمایندگی زیمنس اهواز زمان زیادی ببرد. به این موضوع توجه داشته باشید که تعمیرکاران این نمایندگی بدون اتلاف وقت به محل مورد نظر شما می آیند و در سریع ترین زمان دستگاه شما را تعمیر می کنند.

نکات نصب و راه اندازی لباسشویی زیمنس:

اگر لباسشویی زیمنس را برای اولین بار به منزل آورده‌اید و می‌خواهید نصب را آغاز کنید، باید نگاهی به پشت لباسشویی بیندازید. سه عدد پیچ همراه با واشر پلاستیکی در بدنه پشت دستگاه نصب است. قبل از راه اندازی لباسشویی زیمنس این قطعات را جدا کنید. سپس درپوش‌های پلاستیکی را در محل سوراخ‌ها قرار دهید. اگر این کار را انجام ندهید، هنگام کار، لباسشویی زیمنس باعث لرزش و سر و صدا می‌شود. به این ترتیب آسیب شدیدی به دستگاه وارد می‌شود.

شاید برایتان سوال باشد که دلیل وجود این پیچ ها چه بوده است؟ در واقع این پیچ‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در حمل و نقل نصب می‌شود. اگر زمانی دوباره تصمیم بر جابه‌جایی لباسشویی زیمنس گرفتید، دوباره پیچ و واشرها را در پشت بدنه دستگاه نصب کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز به صورت تخصصی خدمات نصب و راه اندازی دستگاه را ارائه میدهد. 

حتما یک مکان مناسب و صاف برای قرارگیری لباسشویی زیمنس انتخاب کنید. سطح زمین باید هموار وبدون هیچ شیبی باشد. سپس دستگاه را در محل مناسب قرار دهید. 4 پایه تنظیم شدنی در زیر لباسشویی زیمنس وجود دارد. با استفاده از آنها دستگاه را تراز کنید. توجه داشته باشید که محل قرار گیری لباسشویی زیمنس به دور از وسایل گرمازا باشد. هنگام نصب توجه داشته باشید که دستگاه حدود 5 سانتی متر از دیوار پشتی فاصله داشته باشد.  از کناره‌ها هم ایجاد فاصله‌ی 2 سانتی متری کافی است.

لباسشویی زیمنس را به محافظ برق متصل کنید. توجه به این نکات باعث می‌شود، دستگاه در هنگام نصب کاملا تراز شود. اگر لباسشویی زیمنس تراز نشود، هنگام کارکرد ایجاد سروصدای شدید و لرزش می‌کند. در نتیجه باعث خرابی دستگاه می‌شود. به هر حال نگهداری یکی از مهم ترین مسائل در طول عمر دستگاه است. پس برای اطلاعات و مشاوره های بیشتر با نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز تماس بگیرید.

جداسازی لباس‌ها:

  • هنگام قرار دادن لباس‌ها اخل لباسشویی زیمنس، نکاتی را رعایت کنید. لباس‌هایی که نیاز به شستشوی دستی دارند را داخل دستگاه قرار ندهید. بعضی از لباس‌ها نیاز به شستشو با آب سرد و بعضی دیگر آب گرم دارند. سعی کنید این لباس‌ها را از هم جدا کنید. برای فهمیدن این موارد به برچسب روی لباس خود توجه کنید. این برچسب‌ها معمولا در قسمت زیری یقه قرار دارند.
  • سعی کنید لباس‌ها را بر اساس نوع رنگ جداسازی کنید. لباس‌های مشکی و تیره را از لباس‌های روشن جدا کنید. لباس‌هایی که امکان رنگ دادن انها وجود دارد را با دست شستشو دهید.
  • توجه داشته باشید که لباس‌ها را حتی از لحاظ نوع پارچه هم از یکدیگر جدا کنید. لباس‌های نازک و ضخیم را همزمان داخل لباسشویی زیمنس برای شستشو قرار ندهید. این کار باعث آسیب به لباس‌های نازک می‌شود. زیرا لباسشویی زیمنس دارای چرخش مخزن است. این چرخش مخزن باید با هر نوع پارچه‌ای تنظیم شود.
  • اگر لکه‌ای خاص بر روی لباس وجود دارد قبل از قرار دادن در لباسشویی زیمنس آن را کمی با دست و آب ولرم شستشو دهید. سپس داخل دستگاه بیندازید.

برای جداسازی و تعئیض قطعات دستگاه میتوانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز تماس بگیرید. 

مطلب پیشنهادی : ارور ماشین لباسشویی زیمنس

تنظیم دمای آب لباسشویی زیمنس:

همانطور که می‌دانید آب گرم هم به نوعی ضد عفونی کننده است. و به این ترتیب میکروب‌ها را از بین می‌برد. آب گرم همراه با مواد شوینده باعث می‌شود می‌شود لباس‌ها بهتر و تمیزتر شسته شوند. قطعا همه این نکات هنگام نصب توسط تیم مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز توضیح داده می‌شود. شما هم از مشاوره‌های رایگان آنها استفاده کنید تا دستگاه شما عمر مفیدتری پیدا کند.

تعمیر حرفه ای ماشین لباسشویی زیمنس در اهواز

 

راهنمای پنل لباسشویی زیمنس:

یکسری کلمات انگلیسی بر روی پنل نمایشگر لباسشویی زیمنس وجود دارد. دانستن آنها باعث می‌شود اطلاعات شما در مورد نوع قرارگیری لباسها با برنامه‌های مناسب بیشتر شود.

Cotton شستشوی لباس‌های کتان: این برنامه مناسب برای شستشوی لباس‌های کتان و نخی است.

EAZY CARE: این برنامه برای شستشوی لباس‌های افراد حساس مانند نوزادان مناسب است.

MIX: میکس رای شستشوی انواع لباسها مناسب است.

DELICATE: برای شستشوی لباس‌های ظریف و نازک مناسب است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز

WOOL: برای شستشوی لباس‌های پشمی مناسب است.

EMPTY: با این برنامه بهتر است لباسشویی خالی شسته شود. در واقع برای شستشوی دیگ لباسشویی است.

DARK WASH: برای شستشوی لباس‌های تیره مناسب است.

نکات محفظه جاپودری لباسشویی زیمنس:

قبل از روشن کردن لباسشویی زیمنس شوینده خود را داخل جاپودری بریزید. در این قسمت یک محفظه جداگانه برای نرم کننده هم وجود دارد. همیشه یک غلظت مناسب از شوینده را در داخل محفظه بریزید. زیرا غلظت زیاد مواد شوینده باعث آسیب به لباسها می‌شود. توجه داشته باشید که به اندازه کافی و مناسب لباس داخل لباسشویی زیمنس قرار دهید. بعضی از لباسشویی‌های زیمنس آلارمی برای اندازه زیاد و یا کم لباس داخل مخزن وجود دارد. برای حل این مشکل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز استفاده کنید. 

ریست کردن لباسشویی زیمنس:

گاهی مشکلان نرم افزاری برای لباسشویی زیمنس پیش می‌آید این مشکلات با ریست کردن دستگاه برطرف می‌شوند. ریست کردن لباسشویی زیمنس بسیار راحت است. طبق دستور زیر عمل نمایید.

دستگیره چرخان تنظیمات لباسشویی زیمنس را روی عدد صفر بگذارید.

سپس دستگیره چرخان را روی ساعت 6 بچرخانید.

سپس کلید Spain را همزمان فشار دهید و آن را نگه دارید. همزمان دستگیره چرخان را روی ساعت 7 قرار دهید. تا 5 ثانیه این دکمه‌ها را نگه دارید. سپس دست خود را رها کنید. دستگیره را هم روی حالت صفر قرار دهید. به همین راحتی لباسشویی زیمنس ریست می‌شود.

 برای دزیافت خدمات ریست کردن ماشین لباسشویی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز تماس حاصل فرمایید. 

نکات ایمنی لباسشویی زیمنس:

رعایت هشدارها هم باعث می‌شود، دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد. به راحتی هم آسیب نبیند.

  • هنگام روشن کردن لباسشویی زیمنس اطمینان حاصل کنید که درب آن را کاملا بسته‌اید.
  • به زور درب لباسشویی زیمنس را نبندید. اگر حجم لباس‌ها مانع از بسته شدن درب می‌شود، خیلی سریع حجم انها را کم کنید.
  • هیچ وسیله ای به خصوص وسایل ساخته شده از مواد شیمیایی مانند کارتن را زیر لباسشویی زیمنس قرار ندهید.
  • حواستان به دکمه‌های دستگاه باشید. به انها هیچ ضربه‌ی شدیدی وارد نکنید.
  • مراقب نزدیکی کودکان به لباسشویی باشید. اجازه ندهید انها با لباسشویی بازی کنند.
  • لباسشویی زیمنس را کنار وسایل گرمازا و حرارتی قرار ندهید.
  • از قرار دادن لباسشویی زیمنس در فضای باز خودداری کنید.
  • نسبت به تمیزی بدنه و داخل لباسشویی زیمنس حساسیت به خرج دهید.
  • مراقب باشید حیوانات خانگی به لباسشویی نزدیک نشوند.

اگر سوالی هم در مورد لباسشویی زیمنس دارید، می‌تانید خیلی راحت با کارشناسان نمایندگی زیمنس اهواز تماس بگیرید.  از مشاوره‌های رایگان آنها بهره ببرید.

عیب یابی ماشین لباسشویی زیمنس:

در این بخش سعی داریم به متداول ترین سوالات در نحوه عیب یابی لباسشویی زیمنس بپردازیم. اهواز خدمات با کمک تیم حرفه‌ای خود در تلاش برای رفع سوال‌های متداول شما است.

لرزش و ایجاد سر و صدای اضافی در لباسشویی زیمنس:

اولین موردی که در ایجاد سر و صدا باید بررسی شود، میزان قرار گیری لباس‌ها در لباسشویی زیمنس است. از ایجاد بار نامتعارف در دیگ لباسشویی خودداریکنید.

توجه داشته باشید که پایه‌های لباسشویی زیمنس تراز و محکم باشند. پایه‌ها باید با کف زمین تماس داشته باشند.

مشکل نشتی آب در لباسشویی زیمنس:

گاهی نبود تعادل دستگاه باعث نشتی آب می‌شود.

بهتر است هر نوع شیلنگی که وجود دارداز لحاظ نشتی و سلامت بررسی شود. برای مثال شیلنگ تخلیه شکستگی نداشته و یا آسیب ندیده باشد.

خطوط آب و شیرها از لحاظ نشتی باید بررسی شوند.

شیلنگ تخلیه را چک کنید تا با لباس و مو و … مسدود نشده باشد. آب پس از شستشو بررسی شود که به دستی تخلیه شود.

به هر حال عیب یابی یکی از مهم ترین موارد برای درست کردن لباسشویی زیمنس است. اگر این مرحله به خوبی تشخیص داده نشود، ممکن است مشکلات بیشتری برای دستگاه شما بوجود بیاید. متخصصان باتجربه و متبحر در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز با تجربه و تخصص خود مشکل لباسشویی زیمنس را به درستی تشخیص می‌دهند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز 

 

علت سر و صدای لباسشویی زیمنس:

ایجاد سرو صدا در لباسشویی زیمنس هم بسیار آزاردهنده است، هم آسیب زیادی به دستگاه وارد می‌کند. پس ابتدا باید مرحله‌ی عیب یابی آن به درستی صورت بگیرد.

  • ممکن است جسم خارجی وارد لباسشویی زیمنس شده باشد. حتما قبل از قرار دادن لباسها داخل جیب‌ها را به درستی تخلیه کنید. تا جسمی اعم از کاغذ، سکه و… وارد دستگاه نشود. ممکن است این اشیا در وان شستشو قرار گرفته باشند.
  • کمربندهای فلزی را داخل دستگاه قرار ندهید. زیپ لباسها را ببندید.
  • گاهی پیش می‌آید که هنگام تخلیه این صداها بوجود می‌آید. در این زمان می‌توان حدس زد که خطوط تخلیه گرفتگی دارند.
عدم آبگیری لباسشویی زیمنس:

در این حالت شیلنگ ها را بررسی کنید. شیلنگ ها باید به درستی نصب شده باشند.

دریچه‌های ورودی آب باید باز باشند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز 

مدار فیوز چک شود.

سوئیچ درب داخلی لباسشویی زیمنس را بررسی کنید. حتما باید درب به طور کامل چفت شود. ممکن است لباسشویی روشن باشد وآب جمع شده باشد، درب باز شده باشد و آب به بیرون از دستگاه نشت کند.

علت‌های تخصصی تر دیگری هم وجود دارد. بهتر است با نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز تماس بگیرید. متخصصین این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل سکونت شما برای عیب یابی و رفع مشکل حضور می‌یابند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس استان اهواز

 

علت تخلیه نکردن آب در لباسشویی زیمنس:

گاهی ممکن است لباسشویی زیمنس آب را تخلیه نکند. برای عیب یابی موارد زیر بررسی شود.

  • سکه‌ها و لباس‌های کوچک می‌توانند در پمپ گیر کنند. به این ترتیب گرفتگی ایجاد می‌شود. حتی ممکن است تخلیه آهسته و نا متوازن صورت بگیردو
  • اگر بارگذاری لباس‌ها در لباسشویی زیمنس به درستی صورت نگرفته باشد باعث چرخش نامتعارف می‌شود.
  • توجه داشته باشید که شیلنگ تخلیه به درستی نصب شده باشد. آن را بررسی کنید تا مانعی وجود نداشته باشد.
  • استفاده صحیح و به اندازه از مواد شوینده فراموش نشود. زیرا مواد اضافی می‌توانند باعث تداخل در روند تخلیه شوند.

عدم تخلیه درست آب یکی از مشکلات رایج در لباسشویی است. در این موارد با کارشناسان اهواز خدمات مشورت کنید تا مشکل را پیدا شود. تیم حرفه‌ای نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز با بهترین خدمات در همه ساعت از شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

 

بررسی عیوب محفظه جاپودری:

محفظه جاپودری را هم باید هر ماه تمیز کنید. از مواد شوینده تاریخ انقضا گذشته و بی کیفیت استفاده نکنید. سرکه سفید را داخل محفظه بریزید و ان را تمیز کنید. سرکه باعث می‌شود باقی مانده مواد شوینده به راحتی پاک شوند.

دلیل ایجاد بوی نامطبوع در لباسشویی زیمنس:

بوی نامطبوع در لباسشویی هم یکی از موارد بسیار آزاردهنده است. برای عیب یابی آن مراحل مختلفی وجود دارد.

  • از استفاده بیش از حد از مواد شوینده خودداری کنیدو اضافات این مواد به صورت رسوب در بین قطعات لباسشویی زیمنس جای می‌گیرند. در نتیجه بوی نامطبوعی ایجاد می‌شود.
  • واشر دور درب لباسشویی زیمنس را پس از هر بار شستشو با یک دستمال تمیز و نرم خشک کنید. این محل مکان مناسبی برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها است.
  • درب لباسشویی زیمنس را پس از هر بار شستشو و خارج کردن لباس‌ها، تا چند دقیقه باز بگذارید. به این ترتیب هوا داخل آن جریان می‌یابد و رطوبت آن گرفته می‌شود. در نتیجه از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز 

اگر تمامی این نکات را رعایت کنید هیچ وقت با بوی بد در لباسشویی زیمنس مواجه نخواهید شد. متخصصین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز تمامی این نکات مهم و اساسی هر بخش را به شما یادآوری خواهند کرد. هنگام هر گونه سوال و مشکلی با اهواز خدمات تماس بگیرید و از مشاوره‌های کارشناسان این بخش استفاده کنید.

علت باز نشدن درب لباسشویی زیمنس:

گاهی ممکن است برنامه شستشو به پایان نرسیده باشد. در این موارد درب لباسشویی زیمنس باز نمی‌شود.

به مخزن لباسشویی زیمنس توجه داشته باشید. اگر آب در مخزن وجود داشته باشد، یعنی هنوز عملیات تخلیه ادامه دارد. اجازه تخلیه کامل به اتمام برسد. سپس درب لباسشویی زیمنس را باز کنید.

سوئیچ درب در این مورد نقش مهمی دارد. اگر سوئیچ درب دچار مشکل شده باشد، درب لباسشویی زیمنس باز نمی‌شود. اگر سوئیچ مشکل داشته باشد می‌توانید با نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز برای تعمیر و یا تعویض آن تماس بگیرید.

علت نشت آب در قسمت زیری ماشین لباسشویی زیمنس:

اگر زیرلباسشویی زیمنس نشتی داشته باشد یعنی پمپ آب سوراخ است. پمپ آب را خیلی سریع تعویض کنید. در غیر این صورت آب بر روی موتور ریخته می‌شود. زیرا آب و روطبت آسیب جدیدی به موتور دستگاه وارد می‌کند. در نتیجه دستگاه از کار میفتد. در این شرایط حتما از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

گاهی پیش می‌آید که آب از دستگاه لبریز می‌شود. این هم یک نوع نشتی است. اما این مشکل خیلی راحت تر قابل حل است. احتمال زیاد یک ایراد در سوپاپ آب است.

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی زیمنسکدهای خطا در لباسشویی زیمنس:

کدهای خطای لباسشویی زیمنس برای رفع عیب یابی اهمیت زیادی دارند. اگر اطلاعاتی در مورد معنی و مفهوم این هشدارها داشته باشید، به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید نسبت به رفع آن ایراد اقدام کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر شما فرد فنی نیستید، حتما با مشاورین و نمایندگان لباسشویی زیمنس در اهواز مشاوره داشته باشید. گاهی ممکن است ایرادات وارده برلیاسشویی زیمنس جزئی باشد. در این صورت اگر کمی اطلاعات داشته باشید می‌توانید مشکل را برطرف کنید. در ادامه شما را با کدهای خطا لباسشویی زیمنس آگاه می‌کنیم.

  • ارور E1 لباسشویی زیمنس: اگر درب لباسشویی زیمنس بعد از شروع برنامه باز باشد، این ارور را مشاهده خواهید کرد. این خطا چند ثانیه نمایان می‌شود. در این صورت درب لباسشویی زیمنس را ببندید و برنامه را از ابتدا آغاز کنید. اما گاهی پیش می‌آید که درب دستگاه به علت خرابی قفل بسته نمی‌شود. در این حالت باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. اگر قفل درب برقی باشد، کمی سخت تر می‌شود. در این حالت حتما از متخصصان حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز
  • ارور E2 ماشین لباسشویی زیمنس: در این هشدار نشان داده می‌شود که فشار آب دچار مشکل شده است. در واقع سطح آب میزان کافی ندارد. اولین کار برای رفع ارور این است که فشار آب منزل خود را بررسی کنید. اگر در این قسمت ایرادی وجود نداشت، شیلنگ‌های تامین آب، فیلترها، شیر برقی و … را بررسی کنید. گاهی شکستگی، خوردگی و یا گرفتگی در شیلنگ‌ها ایجاد مشکل می‌کند.
  • ارور E3 ماشین لباسشویی زیمنس: در این حالت المنت حرارتی و یا مدار لباسشویی زیمنس دچار مشکل شده است. این خطا می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. برای بررسی بهتر و دقیق بهتر است از کارشناسان خبره و متبحر اهواز خدمات کمک بگیرید.
  • ارور E4 ماشین لباسشویی زیمنس: این خطا را زمانی مشاهده می‌کنید که لباسشویی زیمنس عملیات تخلیه را به خوبی انجام نمی‌دهد. اگر فیلتر مسدود شود و یا پمپ تخلیه گرفتگی پیدا کند این ارور نمایان می‌شود. اگر از مواد شوینده به مقدار زیاد استفاده کنید کف زیادی ایجاد می‌شود. در نتیجه مانع از تخلیه کامل آب می‌شود. گاهی هم تخلیه ضعیف به علت بار زیاد در دستگاه است.
  • بهتر اسن به نسبت متعادل بار در آن قرار دهید. البته علت‌های زیادی برای تخلیه نامناسب وجود دارد. بررسی دقیق آن باید توسط متخخصین صورت بگیرد.
  • ارور E5 لباسشویی زیمنس: کد خطای ارور E5 مرتبط با موتور لباسشویی زیمنس است.

اتصال کوتاه برد، آسیب دیدگی سیم‌های دستگاه، ایراد رله در برد دستگاه و … می‌تواند از علت‌های بروز این ارور باشد. این مشکل هم نیاز به تخصص حرفه‌ای دارد. پس حتما در این موارد هم با نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز تماس بگیرید.

  • ارور E6 لباسشویی زیمنس در اهواز: اگر لباسشویی در زمانی که مربوط به برنامه آن نیست، گرم کند این کد خطا را مشاهده خواهید کرد.
  • ارور E7 لباسشویی زیمنس: این ارور را زمانی بر روی دستگاه مشاهده می‌کنید که سنسور NTC لباسشویی زیمنس دچار مشکل شده باشد. در نتیجه دستگاه برنامه را بدون گرم کردن به پایان می‌رساند. اتصال مدار ترمیستور می‌تواند دلیل بروز این خطا باشد. این ارور هم نیاز به دانش و تجربه کافی دارد.
  • ارور E16 لباسشویی زیمنس: این ارور نشان از اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب است. در نتیجه اجزای قفل و میکروسوئیچ باید چک شود.
  • ارور E17 لباسشویی زیمنس: اگر زمان آبگیری در لباسشویی زینس زیاد شود با این کد خطا روبه‌رو خواهید شد. در این حالت شیر آب و اکوا را بسته کنید.
  • ارور E18 لباسشویی زیمنس: این ارور خبر از گرفتگی پمپ تخلیه می‌دهد.
  • ارور E19 لباسشویی زیمنس: اگر زمان زیادی برای گرم شدن آب صرف شود این کد خطا نمایان می‌شود. در این حالت المنت و ولتاژ باید از نظر خرابی بررسی شود.
  • ارور E20 لباسشویی زیمنس: در این حالت المنت لباسشویی زیمنس خراب شده است. سنسور NTC هم باید بررسی شود.
  • ارور E23 لباسشویی زیمنس: اگر اکواستاپ دستگاه دچار مشکل شود این ارور نمایان می‌شود. توجه داشته باشید که شیر آب بسته باشد.
  • ارور E25 لباسشویی زیمنس: در این حالت اکوا سنسور دستگاه باید بررسی شود.
  • ارور E27 لباسشویی زیمنس: این کد خطا مربوط به ایجاد مشکل در هیدروستات است. حتی ممکن است شیلنگ هیدروستات دچار گرفتگی شده باشد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز
  • ارور E28 لباسشویی زیمنس: اگر سنسور کف دیگ خراب شود، این ارور نمایان می‌شود. بهتر است سنسور را از لحاظ شکستگی چک کنید.
  • ارور E29 لباسشویی زیمنس: در این حالت شیر آب و سنسور کف باید بررسی شود. در این حالت ممکن است اکوا استاپ دچار مشکل شده باشد.
  • ارور E31 لباسشویی زیمنس: با مشاهده این خطا، احتمال خرابی پمپ تخلیه وجود دارد. هیدروستات، شیلنگ هیدروستات و شیلنگ خروجی باید بررسی شود.
  • ارور E32 لباسشویی زیمنس: با مشاهده این کد خطا متوجه خواهید شد که حجم لباس‌های داخل دیگ لباسشویی زیمنس متعادل نیست. حجم آنها یا خیلی کم و یا خیلی زیاد است. حتی ممکن است خشک کن دستگاه دچار مشکل شده باشد.
  • ارور E34 لباسشویی زیمنس: این کد خطا به شما آلارم خراب شدن میکروسوئیچ درب لباسشویی زیمنس را می‌دهد. اگر خرابی از این مورد باشد، میکروسوئیچ درب باید تعویض شود.
  • ارور E35 لباسشویی زیمنس:  در این حالت احتمالا قفل درب لباسشویی زیمنس خراب شده است. ممکن است قفل درب باز هم نشود. در این صورت حتما از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.
  • ارور E36 لباسشویی زیمنس: این کد خطا نشان دهنده ایراد میکروسوئیچ است. سیم کشی و سوکت آن باید چک شود.
  • ارور E37 لباسشویی زیمنس: این کد خطا نشان دهنده خرابی خرابی و یا شکستگی سنسور NTC است.
  • ارور E47 لباسشویی زیمنس: با مشاهده این کد خطا متوجه خرابی سنسور دما خواهید شد. موتور دستگاه را چک کنید.
  • ارور E48 لباسشویی زیمنس: این خطا نشان دهنده کم بودن ولتاژ است. در این حالت به احتمال زیاد موتور لباسشویی زیمنس خراب شده است.
  • ارور E49 لباسشویی زیمنس: این کد خطا نشان از بالا بودن ولتاژ است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس اهواز
  • ارور E50 لباسشویی زیمنس: این ارور را زمانی که مشاهده می‌کنید باید خیلی سریع موتور دستگاه را بررسی کنید. رله برد را هم چک کنید.
  • ارور E51 لباسشویی زیمنس: این ارور نشان دهنده نقص و مشکل در موتور دستگاه است.
  • ارور E58 لباسشویی زیمنس: اگر چرخش موتور دستگاه سرعت پایینی داشته باشد، این ارور نمایان می‌شود.
  • ارور E59 لباسشویی زیمنس: در این حالت مگنت و سیم کشی لباسشویی زیمنس باید بررسی شود.
  • ارور E60 لباسشویی زیمنس: با مشاهده این کد خطا، سنسور کف دستگاه را بررسی کنید.
  • ارور E61 لباسشویی زیمنس: این کد خطا زمانی بروز می‌کند که قفل درب و یا مدار سیستم دچار مشکل شده باشد.
  • ارور E63 لباسشویی زیمنس: به احتمال زیاد برد لباسشویی زیمنس دچار مشکل شده است. 

4.7/5 امتیاز - (16 امتیاز)