نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز: 

انتخاب سامسونگ برای ماشین لباسشویی تصمیم بسیار مناسبی است، چرا که لباسشویی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های به روز و کاربردی، به نسبت بسیاری ازتولید کنندگان از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است، اما حتی لباسشویی های با کیفیت سامسونگ نیز دچار خرابی شده و از کار می افتند و در صورت خرابی پیشنهاد میدهیم تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز خدمات اهواز بسپارید.

لباسشويي ها به صورت کلي دچار مشکلاتي مي شوند که بیشتر مواقع نياز به تعمير داشته و گاهی هيچ نيازي به تعمیر ندارند مشکل به راحتی حل وی شود و نیازی به متخصص نیست، با سپردن لباسشویی سامسونگ خود به دست متخصصین خدمات اهواز، خیال خود را از بابت خدماتی حرفه ای و با مهارت که دریافت می کنید راحت می کنی، زیرا متخصصان ما با تخصصی که دارند انواع ماشین لباسشویی های سامسونگ را در مدل های مختلف به آسانی و با ضمانت تعمیر می کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اهواز

تعمير ماشين لباسشويی سامسونگ معمولاً توسط تکنسين و در منزل انجام مي شود، بدين منظور پس از آنکه متوجه شديد ماشين لباسشويي شما به درستي کار نمي کند کافيست با نمايندگی تعمير ماشين لباسشويی سامسونگ خدمات اهواز تماس گرفته و از آنها درخواست نيروي متخصصي و تکنسین به منظور تعمير ماشين لباسشويی سامسونگ داشته باشيد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ مطمئن :

باید گفته شود که ماشین لباسشویی تعمیر آن در منزل انجام می شود و اگر که مشکل ماشين لباسشويي شما جزئی باشد و قابل حل توسط ابزار تکنسين در منزل باشد، در غير اين صورت ماشين لباسشويي بايد به نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ انتقال پيدا نمايد تا در آنجا تعمیر شود.

خدمات اهواز و تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ آماده‌ی ارائه‌ ی خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ به شما عزیزان است، در صورت خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ، می‌توانید تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید تا هر کجای اهواز که باشید متخصص لباسشویی سامسونگ در کمتر از یک ساعت در منزلتان حضور یابد.

نحوه‌ی تماس با نمایندگی سامسونگ اهواز خدمات:

نحوه‌ی برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز بسیار ساده و راحت است. در اولین قدم به سایت

ahvaz khadamat. Com مراجعه کنید. یک فرم تعمیرات تکنسین در سایت وجود دارد. درخواست خود را در این فرم لحاظ کنید. مشخصات کلی و شماره تماس و مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ خود را ثبت کنید.

متخصصان متبحر در اهواز خدمات در کمترین زمان ممکن برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ با شما تماس خواهند گرفت. متخصصان باتجربه در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز بعد از اتمام کار فاکتوررا تحویل شما خواهند داد.

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز: 

ارائه‌ی خدمات مناسب و حرفه‌ای یکی از مهمترین دلایل انتخاب اهواز خدمات است. در این مجموعه تعمیر کلی ماشین لباسشویی سامسونگ در محل شما انجام می‌گیرد. تعمیر و تعویض تمامی قطعات با تلاش متخصصین حرفه‌ای اهواز خدمات صورت می‌گیرد. تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ، تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی سامسونگ، تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی سامسونگ و قطعات دیگر توسط این مجموعه انجام می‌گیرد. در صورت بروز مشکل فقط کافی است از یکی از راه‌های ارتباطی با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز ارتباط بگیرید تا مشکل را در کمترین زمان و بهترین کیفیت برطرف کنند.

نکات سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی سامسونگ:

تعمیرکار و مصرف کننده باید بررسی‌های لازم برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی سامسونگ را انجام دهند. با این کارها ماشین لباسشویی سامسونگ شما عمر طولانی‌تر و مفیدتری خواهد داشت و کمتر دچار مشکل می‌شود.

  • قبل از هر چیزی محل نصب ماشین لباسشویی سامسونگ را بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که یک سطح صاف و بی نقص برای ماشین لباسشویی سامسونگ در نظر گرفته‌اید.
  • بهتر است دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید.
  • متخصصان و کارشناسان متبحر در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز، به تمامی سوالات شما در مورد نحوه نگهداری ماشین لباسشویی سامسونگ با صبر و حوصله پاسخ خواهند داد.
  • ماشین لباسشویی سامسونگ باید به دور از هر گونه بارش و بارندگی و نور شدید آفتاب باشد.
  • ماشین لباسشویی سامسونگ باید چند سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد به طوری که هوا به راحتی جریان یابد.
  • تمامی اتصالات ماشین لباسشویی سامسونگ را قبل از سروع کار بررسی کنید.
  • شیلنگ‌های لباسشویی مسئله‌ی مهمی است که حتما باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد. اگر اتصال بین شیلنگ‌ها و شیرهای ورودی به خوبی صورت نگرفته باشد، نشتی ایجاد می‌شود.
  • فشلر آب ورودی به ماشین لباسشویی سامسونگ هم باید بررسی شود. توجه داشته باشید که کم بودن فشار آب ورودی، باعث افزایش تایم کارکرد ماشین لباسشویی سامسونگ می‌شود.

نکات قابل توجه مصرف کنندگان: 

  • سعی کنید حتما بالافاصله بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی سامسونگ، لباس‌ها را از دستگاه خارج کنید. لباس‌ها نباید مدت زمان طولانی در دستگاه بمانند. این عمل باعث رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در محیط مرطوب می‌شود.
  • بعد از خروج لباس‌ها، با یک دستمال تمیز دور لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی سامسونگ را خشک نمایید.
  • استفاده از شوینده‌های مرغوب و باکیفیت، تضمین سلامت کارکرد دستگاه و تمیزی بی نظیر لباس‌های شما خواهد بود.
  • به وزن ماشین لباسشویی سامسونگ خود توجه کنید. بیشتر از حجم مناسب دستگاه، لباس داخل ماشین لباسشویی سامسونگ قرار ندهید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز
  • قبل از قرار دادن لباس‌ها در ماشین ظرفشویی سامسونگ، جیب‌های لباس‌ها را بررسی نمایید تا وسیله‌ای فلزی و کاغذی و … وارد دستگاه نشود. نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز 
  • از شستشوهای پشت سر هم خودداری کنید. بین هر بار شستشو دو الی سه ساعت به دستگاه استراحت دهید.
  • حتما نسبت به سرویس‌های سالیانه ماشین لباسشویی سامسونگ حساسیت به خرج دهید و آن را پشت گوش نیندازید تا دستگاه عمر طولانی‌تری داشته باشد.

نمایندگی سامسونگ برای تعمیرات لباسشویی در شهر اهواز

قطعا همه‌ی این نکات و مشاوره‌ها توسط تیم باتجربه نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز خدمت شما ارائه می‌شود. در مورد هر گونه سوال و ابهامی با کارشناسان خبره اهواز خدمات در تماس باشید.

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ:

مهم‌ترین بخش قبل از شروع هر کاری، عیب یابی دستگاه است. این بخش باید به درستی صورت بگیرد. در غیر این صورت مشکلی جدیدتر پیش می‌آید. تعمیرکاران باتجربه اهواز خدمات با دقت بسیار بالا به بررسی عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ می‌پردازند. در این مقاله سعی داریم به متداول‌ترین سوالات شما پاسخ دهیم.

چه مواردی در عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی سامسونگ موثر است؟

اگر تخلیه آب در ماشین لباسشویی سامسونگ به خوبی صورت نمی‌گیرد باید موارد زیر بررسی شوند.

  • تایمر: مهم ترین مواردی که در اختلال تخلیه در ماشین لباسشویی سامسونگ موثر هستند، برد الکترونیکی و تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ است. تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ وظیفه قدرت مناسب برای چرخاندن موتور در جهت چرخش و تخلیه را دارد. حالا اگر موتور درایو دستگاه در طول تخلیه و چرخش حتی قسمتی از چرخه قدرت را دریافت نکند، نشان دهنده این است که تایمر ممکن است، خراب شده باشد. باید قبل از شروع تعمیر، دستگاه از برق کشیده شود.  برای بررسی و چکاپ تایمر می‌توان از مولتی متر استفاده کرد.
  • بورد الکترونیکی: برد الکترونیکی هم وظیفه دارد که کنترل برق را به موتور پمپ تخلیه ارسال کند. اگر پمپ تخلیه، انرژی را از برد الکترونیکی دریافت نکند، یعنی برد دچار مشکل شده است.

هم‌چنین نیاز است که ولتاژ در کل بررسی شود. بهتر است این کار توسط متخصصین در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز صورت بگیرد زیرا این کار کاملا تخصصی است.

گاهی پیش می‌اید که تخلیه صورت می‌گیرد اما این کار به طور درست و صحیحی انجام نمی‌شود. در این موارد هم مشکلاتی وجود دارد. برای مثال ممکن است بیش تر از حد استاندارد در ماشین لباسشویی سامسونگ لباس قرار داده باشید. هم‌چنین شلنگ‌های تخلیه را بررسی نمایید تا توسط اجسام خارجی مسدود نشده باشند. حتی مصرف بیش از حد از شوینده‌ها و پودرها می‌تواند مانع از تخلیه درست شود. بهتر است به همه این عوامل توجه داشته باشید.

علت سروصدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ:

قطعا ایجاد سر و صدا هم آزاردهنده و هم خطرناک است. یکی از دلایل ایجاد سرو صدا، تراز نبودن ماشین لباسشویی سامسونگ است. توجه داشته باشید که پایه‌های ماشین لباسشویی سامسونگ باید روی یک سطح کاملا صاف باشد. می‌توانید قفل پایه‌ها را هم باز کنید و از پایه‌ها برای تراز کردن لباسشویی استفاده کنید.

گاهی بعضی از لباس‌ها مانند ملافه‌ها می‌توانند باعث ایجاد یک بار نامناسب و نامتعادل در دستگاه شوند. در این صورت باید دستگاه را متوقف کنید و بار ماشین لباسشویی سامسونگ را متعادل کنید.

گاهی هم ممکن است بلبرینگ دستگاه شکسته شده باشد. شکستن بلبرینگ مشکلی شایع در دستگاه است. برای تعویض بلبرینگ بهتر است از متخصصان خبره نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز کمک بگیرید زیرا این کار نیازمند تجربه و تخصص است.

علت نشتی آب از ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • در قدم اول اطمینان حاصل کنید که درب ماشین لباسشویی را به خوبی بسته‌اید.
  • در مرحله‌ی بعدی شیلنگ‌های تامین کننده آب باید بررسی شوند. شیلنگ‌ها باید به درستی وصل شده باشند. گاهی زنگ زدگی و شکستگی در شیلنگ‌ها می‌تواند دلیل نشتی آب از ماشین لباسشویی سامسونگ باشند. در صورت معیوب بودن شیلنگ‌ها باید خیلی سریع تعویض آنها صورت بگیرد.
  • شکستگی و خرابی هیدروستات هم می‌تواند دلیل دیگری باشد.
  • استفاده نامناسب از شوینده‌ها، استفاده بیش از حد از شوینده‌ها، استفاده از شوینده نامرغوب و تاریخ مصرف گذشته و … می‌تواند دلیل نشت آب و کف از ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ:

این مورد هم مسئله‌ای شایع است. علت اصلی نچرخیدن دیگ، استفاده از بار زیاد در دستگاه است. بهتر است ماشین لباسشویی سامسونگ را خاموش کنید. از حجم لباس‌های موجود در ماشین ظرفشویی بکاهید.

اگر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ هم خراب باشد، دیگ دستگاه نمی‌چرخد.

زمانی که پمپ تخلیه هم مسدود شده باشد، تخلیه هم به درستی انجام نمی‌گیرد. در نتیجه دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ هم نمی‌چرخد. در این حالت باید پمپ تخلیه بررسی شود و جسمی که باعث مسدود شدن آن شده است را خارج نمایید.

مشکل در موتور ماشین لباسشویی سامسونگ هم باعث توقف دیگ و کارکرد دستگاه می‌شود. در این صورت تنها با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز تماس بگیرید تا متخصصان در کمترین زمان در محل سکونت شما حاضر شوند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اهوازعلت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ:

در این مواقع ممکن اسن سیم برق کشی اتصالی داشته باشد. اگر سیم ارت وجود نداشته باشد هم در بدنه دستگاه برق ایجاد می‌شود. سوختگی موتور هم باعث ایجاد اتصال به بدنه می‌شود. درب ماشین لباسشویی سامسونگ هم در قسمت لولا بررسی و تنظیم شود.

 

علت باز نشدن درب ماشین لباسشوی سامسونگ:

در این موارد میکروسوئیچ درب و یا قفل دستگاه بررسی شود. لولای درب هم باید کاملا تنظیم باشد.

علت کار نکردن دور خشک کن در لباسشویی سامسونگ:   

ممکن است برد تنظیم برد دچار ایراد شده باشد. نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز 

قرار دادن بیش از حد لباس در لباسشویی سامسونگ هم می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

فیلتر پمپ و شیلنگ تخلیه باید بررسی شود. گرفتگی در هر کدام از آنها باعث کار نکردن خشک کن می‌شود.

حتی خرابی موتور هم می‌تواند عامل ایجاد این مشکل باشد. خازن راه انداز در دستگاه هم باید بررسی شود.

چنانچه متوجه علت و عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ نمی‌شوید، از دستکاری کردن دستگاه خودداری کنید. با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان آنها استفاده کنید.

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ:

ارورها و یا کدهای خطا نشان دهنده بروز مشکلی در ماشین لباسشویی سامسونگ هستند. هنگام مشاهده هر کد خطایی باید به بررسی آن بپردازید. در ادامه مهم‌ترین و شایع‌ترین کد خطاها را بررسی می‌نماییم.

کد خطای 5E ماشین لباسشویی سامسونگ: با مشاهده این کد خظا متوجه می‌شوید که دستگاه مشکل تخلیه آب دارد. در این حالت شیلنگ تخلیه و پمپ تخلیه باید بررسی شوند. زیرا آب نمی‌تواند از ماشین لباسشویی خارج شود. ممکن است شیلنگ تخلیه دچار تاخوردگی شده باشد.

کد خطای LO ماشین لباسشویی سامسونگ: در این موارد دستگاه نمی‌تواند درب ماشین لباسشویی سامسونگ را قفل کند. پس احتمال زیاد میکروسوئیچ درب دچار مشکل شده است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز 

کد خطای nF و 4E ماشین لباسشویی سامسونگ: این هشدار نشان دهنده آن است که دستگاه آبرسانی را به خوبی انجام نمی‌دهد. لوله‌های متصل و شیلنگ داخلی دستگاه باید بررسی شود تا علت پر نشدن آب مورد نیاز در ماشین ظرفشویی سامسونگ مشخص شود.

کد خطای FL ماشین لباسشویی سامسونگ: این ارور نشان دهنده بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ است. بهتر است میکروسوئیچ درب برسی شود.

کدخطای LE ماشین لباسشویی سامسونگ: این ارور مشخص می‌کند که فشار آب در دستگاه کاهش یافته است. در این حالت باید شیلنگ آب بررسی شود. ایراد یا تاخوردگی لوله‌ها هم می‌تواند دلیل نشتی و یا کاهش فشار آب در ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

 

کدخطای IE یا 1E ماشین لباسشویی سامسونگ: این هشدار نشان دهنده خرابی سنسور فشار و سطح آب است. در این موارد باید دستگاه از برق کشیده شود. سپس نسبت به تعویض سنسور فشار آب اقدام کنید. اگر باز هم مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ برطرف نشود، باید برد الکترونیکی دستگاه بررسی شود.

کد خطای OE ماشین لباسشویی سامسونگ: با مشاهده این ارور متوجه پر شدن آب در دیگ دستگاه می‌شوید. در این صورت باید دریچه‌های ورودی آب بررسی شود. زیرا سنسوری که آب را تشخیص می‌دهد، احتمالا از کار افتاده است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز 

 

کد خطای dCیا UE ماشین لباسشویی سامسونگ: این خطا نشان می‌دهد که دیگ دستگاه تراز نیست. احتمال زیاد با قرار دادن لباس های زیاد و بیش از حد توان دستگاه با این ارور مواجه خواهید شد. باید دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید. سپس بار دستگاه را کمتر کنید.

 

کدخطای E2 یا bE2 ماشین لباسشویی سامسونگ: زمانی که یکی از دکمه‌های نمایشگر دستگاه دچار ایراد شود این هشدار نشان داده می‌شود. در این حالت باید پنل دستگاه باز شود و دکمه دستگاه بررسی شود. در این حالت بهتر است با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز تماس بگیرید تا این کار توسط متخصصین صورت بگیرد.

کد خطای DS ماشین لباسشویی سامسونگ: این خطا هم نشان می‌دهدف زمانی که درب ماشین لباسشویی سامسونگ را می‌بندید به صورت اتوماتیک باز می‌شود. احتمال زیاد سوئیچ قفل کننده درب دستگاه دچار مشکل شده است. اگر سوئیچ درب سالم بود و مشکلی نداشت باید برد الکترونیکی دستگاه بررسی شود.

کد خطای tE یا tE1 ماشین لباسشویی سامسونگ: در این حالت دمای آب متعادل نیست. یا دمای آب داخل ماشین لباسشویی خیلی بالا و یا خیلی پایین است. سنسور تشخیص دما هم باید بررسی شود.

کد خطای 4C ماشین لباسشویی سامسونگ: این ارور مشخص می‌کند که آب بسیار ضعیف و کم وارد ماشین لباسشویی سامسونگ می‌شود. حتی ممکن است اصلا آب وارد دستگاه نشود. لوله ورودی آب باید چک شود.

 

کد خطای 5C ماشین لباسشویی سامسونگ: در این حالت لوله خروجی آب دچار مشکل شده است. ممکن است لوله‌ها مسدود و یا خم شدگی داشته باشند. بهتر است تمامی لوله‌های ورودی و خروجی چک شوند.

کد خطای Hr ماشین لباسشویی سامسونگ: با مشاهده این هشدار متوجه خرابی و مشکلی در برد الکترونیکی دستگاه خواهید شد. اگر مشکل با تعمیر برطرف نشود برد الکترونیکی دستگاه باید تعویض گردد.

 

کد خطای nF1 یا 4E2 ماشین لباسشویی سامسونگ: این هشدار به شما پیام می‌دهد که اتصالات لوله آب گرم و سرد جابه‌جا هستند. یعنی هنگام نصب به اشتباه نصب شده‌اند.

 

کد خطای 2E ماشین لباسشویی سامسونگ: کد خطای 2E نشان دهنده خرابی برد الکترونیکی دستگاه است. بهتر است تعویض آن توسط مجموعه‌ای حرفه‌ای انجام شود.

کد خطای E9 ماشین لباسشویی سامسونگ: هنگامی که ماشین لباسشویی سامسونگ نشتی آب داشته باشد، این ارور نمایان می‌شود. لازم است لوله‌های اتصال به محفظه و لوله‌های تخلیه بررسی شوند.

کد خطای HE2 ماشین لباسشویی سامسونگ: زمانی که هیتر خشک کن دستگاه دچار مشکل شود این هشدار نشان داده می‌شود. در این زمینه حتما از راهنمایی‌های متخصصین باتجربه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز بهره ببرید.

کد خطای HE3 ماشین لباسشویی سامسونگ: این کد هم نشان می‌دهد که عملکرد بخار به خوبی صورت نمی‌گیرد.

کد خطای HOT ماشین لباسشویی سامسونگ: این هشدار نشان می‌دهد که دستگاه بیش از حد گرم شده است. در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد. فن دستگاه تا زمان خنک شدن آن، کار می‌کند و مشکل برطرف می‌شود.

دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهواز: 

در آخر توجه داشته باشید که اگر دستگاه نیاز به تعویض و یا تعمیر تخصصی دارد، خودتان دست به کار نشوید. قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ در ارتباط با یکدیگر هستند. ممکن است خرابی یک قطعه به قطعه‌ی دیگر هم آسیب وارد کند. پس با دیدن هر گونه از کد خطاها بر روی ماشین لباسشویی سامسونگ نسبت به رفع آن اقدام کنید. متخصین باتجربه در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اهواز بهترین قطعات اورجینال را استفاده خواهند کرد و با بیش از 14 سال سابقه کاری بهترین و مناسب‌ترین مشاوره‌ها را به شما خواهند داد.

به این مطلب امتیاز دهید