نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز: 

برند هیتاچی یک برند خوب و معتبر است. لباسشویی های هیتاچی یکی از بهترین محصولات این برند هستند. اما این دستگاه هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار نقص هایی شود. نمایندگی های رسمی هیتاچی در شهرهای مختلف حضور دارند که در این مواقع مشکل را بررسی می کنند. گاهی اوقات مشکلات وارد شده بر دستگاه ها فنی هستند و نیاز به بررسی های تخصصی دارند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز با بیش از 14 سال سابقه تعمیرات به صورت 24 ساعته در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

ارتباط آسان و سریع با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز یکی از دلایل انتخاب این نمایندگی معتبر است. خیلی راحت می توانید وارد سایت اهواز خدمات شوید. برای مشاوره و درخواست متخصصین متبحر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

در سایت اهواز خدمات، فرم درخواست تکنسین تعمیرات هم وجود دارد. می توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. اطلاعات شخصی و شماره تماس و مشکل دستگاه و برند آن را به صورت دقیق در فرم وارد کنید. کارشناسان اهواز خدمات در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

نمایندگی رسمی برای تعمیر لباسشویی هیتاچی در اهواز

خدمات نمایندگی هیتاچی اهواز خدمات:

نمایندگی اهواز خدمات بهترین و مناسب ترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند. قیمت های مناسب و منصفانه یکی از بهترین خدماتی است که اهواز خدمات برای مشتریان خود در نظر گرفته است. متخصصین اهواز خدمات دارای تجربه های کاری بسیار بالا در زمینه تعمیرات برندهای مختلف هستند. برای مثال اگر لباسشویی هیتاچی شما دچار نقص فنی شود، متخصصانی متبحر با تجربه کاری در برند هیتاچی برای بررسی دستگاه شما اعزام می شوند و پس از عیب یابی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز می کنند.

اطمینان مشتری و رضایت آنها بیش از هر چیزی برای نمایندگی هیتاچی اهواز اهمیت دارد. کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی در حال مشاوره دادن به مشتریان هستند. جالب است بدانید که تعمیرات در نمایندگی اهواز خدمات دارای گارانتی است. متخصصین این مجموعه این اطمینان را به مشتریان می دهند که در صورت خرابی مجدد دستگاه در یک بازه زمانی مشخص می توانند بدون صرف هزینه ای دوباره درخواست تکنسین تعمیرات داشته باشند.

این موضوع اطمینان خاطر مشتریان را از تخصص متخصصین جلب می کند. کسانی که علاقه مند به یادگیری در حوزه تعمیرات لوازم خانگی هستند، می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند. کارشناسان تمامی شرایط یادگیری توسط متخصصان اهواز خدمات را به شما می‌گویند.

نکات سرویس و نگهداری لباسشویی هتاچی اهواز خدمات:

برای نگهداری بهتر و افزایش طول عمر لباسشویی هیتاچی نیاز است که نکات اساسی و مهم را در این رابطه بدانید. با نگهداری صحیح از دستگاه هیچ وقت مشکل جدی برای آن بوجود نمی آید. در ادامه شما را با این نکات آشنا می کنیم.

نکات نصب لباسشویی هیتاچی:

  • به هیچ عنوان لباسشویی هیتاچی در مکان های باز و بدون سقف قرار ندهید. باران و نور شدید خورشید و سرما و گرما و … آسیب شدیدی به دستگاه وارد می کنند.
  • پریز برق لباسشویی هیتاچی باید در دسترس باشد تا در مواقع اضطراری دچار مشکل نشوید.
  • استفاده از محافظ برق را برای اتصال فراموش نکنید. محاظ از سوختگی دستگاه جلوگیری می کند.
  • لباسشویی هیتاچی باید فاصله ای مناسب با دیگر لوازم برقی داشته باشد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز
  • به هیچ عنوان لباسشویی هیتاچی را بر روی موکت و کارتن و … نصب نکنید.
  • بهتر است بدون حضور تکنسین کارتن دستگاه را باز نکنید. زیرا در این صورت دستگاه از گارانتی خارج می شود.
  • مکان های خیلی گرم و یا خیلی سرد مناسب برای قرار گیری لباسشویی هیتاچی نیستند.
  • پیچ هایی در بدنه پشتی لباسشویی برای حمل و نقل وجود دارند. این پیچ ها برای جلوگیری از آسیب هنگام حمل و نقل به دستگاه نصب می شوند. قبل از نصب آنها را باز کنید.

نحوه تراز کردن لباسشویی هیتاچی:

تراز کردن لباسشویی یکی از نکات خیلی مهم است. اگر لباسشویی تراز نباشد دچار لرزش های خیلی شدید می شود. در نتیجه صدا های ناهنجاری هم بوجود می آید. این لرزش ها آسیب شدید و جبران ناپذیری به موتور دستگاه وارد می کنند.

  • لباسشویی هیتاچی باید بر روی سطحی صاف و بدون شیب قرار بگیرد.
  • لباسشویی هیتاچی دارای پایه های قابل تنظیم است. این پایه ها باید تنظیم شوند و بر روی یک سطح صاف قرار بگیرند.
  • لباسشویی هیتاچی باید در سطحی صاف به صورت محکم قرار بگیرد.
  • از قرار دادن لباسشویی بر روی سطوح چوبی خودداری کنید.
  • متخصصین در نمایندگی هیتاچی اهواز لباسشویی شما را به صورت دقیق و بی‌نقص تراز می کنند. برای نصب و تراز کردن دستگاه خود با نمایندگی اهواز خدمات تماس بگیرید.

نکات اساسی و مهم در استفاده از لباسشویی هیتاچی:

  • از بازی کردن کودکان با لباسشویی جلوگیری کنید. لباسشویی وسیله ای خطرناک برای کودکان است. هنگام شروع کار قفل کودک آن را فعال کنید.
  • به ظرفیت دستگاه که بر روی بدنه آن نوشته شده است، توجه کنید. بیش از ظرفیت دستگاه، لباس درون آن قرار ندهید. لباس های زیادی باعث ایجاد بار نامتعادل در دستگاه می شوند. در نتیجه چرخش را برای دستگاه سخت می کنند. لباس ها به این ترتیب تمیز شسته نمی شوند.
  • از مایع لباسشویی بیش از حد استفاده نکنید. شاید تصور کنید که هر چه بیشتر مایع در محفظه جاپودری بریزید، لباس ها تمیز تر می شوند. اما این باور کاملا غلط است. با این کار نه تنها لباس ها به خوبی شسته نمی شوند بلکه مواد اضافی بر روی لباس ها باقی می مانند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز 
  • قبل از قرار دادن لباس ها درون لباسشویی هیتاچی، جیب آنها را کاملا خالی کنید تا اجسام خارجی وارد دستگاه نشوند و گرفتگی ایجاد نشود. لباسشویی هیتاچی دارای لوله های مختلفی است که ممکن است اجسام درون آنها گیر کنند.
  • لباسشویی هیتاچی را به دور از دستگاه ها ی گرمایشی نصب کنید.
  • همیشه بهتر است لباس های هم جنس و هم رنگ با هم شسته شوند. به این ترتیب لباس ها آسیب نمی بینند.
  • لباسشویی هیتاچی باید از بدنه پشتی تا دیوار حدود 5 سانتی متر و از کناره ها تا دیوار حدود 3 سانتی متر فاصله داشته باشد تا هوا به خوبی جریان یابد.

عیب یابی لباسشویی هیتاچی اهواز خدمات:

متخصصین قبل از هر گونه اقدامی هنگام خرابی لباسشویی هیتاچی باید به دنبال علت خرابی باشند. عیب یابی مرحله ای اساس و حساس است. اگر مشکل دستگاه به اشتباه تشخیص داده شود، باعث می شود بقیه قسمت ها هم دچار مشکل شوند. متخصصین در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز با تبحر کافی مشکل لباسشویی هیتاچی را پیدا می کنند و به تعمیر آن می پردازند. به این نکته توجه داشته باشید که شما علاوه از خدمات تعمیر لباسشویی می توانید از خدمات دیگر اهواز خدمات مانند تعمیر جاروبرقی در اهواز استفاده نمایید.

نحوه تعمیر لباسشویی هیتاچی هنگام سر و صدای زیاد:

اگر لباسشویی هیتاچی شما هنگام چرخش سر و صدای زیادی دارد، احتمالا پمپ تخلیه دچار مشکل شده است.

لباسشویی های هیتاچی معمولا دارای کمک فنر هستند. این کمک فنرها برای حرکت آسان وان در چرخه اسپین تعبیه شده اند.

این کمک فنر ها به پایه دستگاه وصل می شوند.

هنگامی که این کمک فنرها دچار آسیب شوند، زمان چرخه صدای ناهنجاری به گوش میرسد.

استفاده از کمک فنرهای شکسته باعث نشت مایعات می شود. در نتیجه عمل شستشو هم به درستی انجام نمی‌شود.

کمک فنر ها در این مواقع باید کاملا بررسی شوند و در صورت نیاز نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

برای جایگزینی و تعویض قطعه جدید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز تماس بگیرید. متخصصان اهواز خدمات از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعویض استفاده می کنند.

یکی دیگر از علت های ایجاد سر و صدا پارگی تسمه ها هستند. تسمه موتور از تسمه درایو لباسشویی هیتاچی پشتیبانی می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در اهواز

تعمیر لباسشویی هیتاچی هنگام نشتی آب:

شیلنگ های پر کننده دستگاه را در این موارد بررسی کنید. شیلنگ های پر کننده منبع تغذیه را به شیر ورودی وصل می کنند. این شیلنگ ها در بدنه پشتی لباسشویی هیتاچی قرار گرفته اند. باید اطمینان حاصل کنید که اتصالات شیلنگ ها به طور محکم بسته شده اند و نشتی در آنها وجود ندارد. مورد بعدی شیلنگ تخلیه است. بهتر است آن را هم بررسی کنید. لباسشویی هیتاچی دارای انواعی از شیلنگ های داخلی در دستگاه است که سوپاپ ورودی را به وان وصل می کند. پارگی این شیلنگ ها هم باعث ایجاد نشتی می شود. 

علت ایجاد کف بر روی لباس ها بعد از اتمام شستشو در لباسشویی هیتاچی:

در این مواقع باید اطمینان حاصل کنید که از مواد شوینده مخصوص لباسشویی برای شستشوی لباس های خود استفاده کرده اید. توجه داشته باشید که استفاده از پودر لباسشویی دستی کف خیلی زیادی تولید می کند. در نتیجه لباسشویی هیتاچی نمی تواند به طور کامل کف ها را از بین ببرد و تمیز کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز 

مطلب پیشنهادی : ارورهای لباسشویی هیتاچی

علت کار نکردن لباسشویی هیتاچی چیست؟

ابتدا اطمینان حاصل کنید که دوشاخه لباسشویی هیتاچی به پریز برق متصل است.

شاید قطعی برق بوجود آمده باشد. فیوز را بررسی کنید.

به تایمر لباسشویی هیتاچی توجه کنید. ممکن است تاخیر در شروع را فعال کرده باشید.

علت توقف لباسشویی هیتاچی در هنگام چرخش چیست؟

اگر به میزان لباس ها توجهی نداشته باشید این مشکل بوجود می آید. بارگیری نامتعادل لباس ها درون دستگاه باعث توقف چرخه چرخش می شود. در این مواقع لباس ها را خارج کنید و به میزان متعادل وارد کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز

علت چرخش سریع دیگ در لباسشویی هیتاچی چیست؟

این عمل برای خشک شدن بهتر لباس ها و خروج آب اضافی آنها است. در نتیجه چرخش دیگ با سرعت بالا مشکلی ندارد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

علت باز نشدن درب لباسشویی هیتاچی چیست؟

اگر نشانگر قفل درب فعال است درب دیگر باز نمی شود.

برای رفع این مشکل لباسشویی هیتاچی را خاموش کنید و دوباره آن را روشن کنید. در این صورت قفل باز می شود.

اگر میکروسوئیچ های درب لباسشویی هیتاچی دچار خرابی و مشکل شده باشند، درب لباسشویی باز نمی شود. در این صورت با استفاده از یک اهم می توانید میکروسوئیچ درب را بررسی کنید. در صورت خرابی میکروسوئیچ با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه متخصصان باتجربه را برای بررسی های بیشتر به محل سکونت شما اعزام می کنند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی هیتاچیچرا پودر لباسشویی در محفظه جاپودری لباسشویی هیتاچی باقی می ماند؟

ممکن است پودر ریخته شده در محفظه جاپودری به طور کامل وارد دیگ نشود. باقی مانده آن به مرور زمان باعث ایجاد رسوب می شود. محفظه جاپودری را از دستگاه خارج کنید. برای تمیز کردن کناره های آن از مسواک استفاده کنید. سپس بعد از تمیزکاری آن را در جای خود قرار دهید. 

چگونگی تمیز کردن شیلنگ ورودی آب در لباسشویی هیتاچی:

در مرحله ی اول شیر آب را ببندید.

شیلنگ آب را از بالای محفظه جدا کنید. سطلی در زیر شیلنگ قرار دهید. آب باقی مانده درون شیلنگ از آن به بیرون میریزد. می توانید از فرچه برای تمیز کردن شیلنگ ورودی لباسشویی هیتاچی استفاده کنید. بعد از اتمام تمیزکاری، شیلنگ ورودی را مانند اول به دستگاه متصل کنید.

در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکلی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز تماس بگیرید. مشاوران اهواز خدمات با صبر و حوصله به سوال های مشتریان پاسخ می دهند.

علت وجود رطوبت در محفظه داخلی لباسشویی هیتاچی چیست؟

برای عیب یابی این مشکل شیلنگ تخلیه و اتصالات آن را بررسی کنید.

اگر لباس ها بعد از اتمام شستشو به مدت زیادی درون لباسشویی هیتاچی باقی بمانند، رطوبت زیادی ایجاد می‌شود. بنابراین بعد از اتمام شستشو لباس ها را از لباسشویی هیتاچی خارج کنید. محفظه داخلی را با یک دستمال تمیز پاک کنید. لاستیک دور درب لباسشویی را هم بعد از هر بار شستشو پاک کنید. رطوبت باعث ایجاد بوی نامطبوع و رشد باکتری ها و قارچ ها می شود. برای جلوگیری از رشد قارچ ها این مراحل را انجام دهید.

نکات شستشو در استفاده از لباسشویی هیتاچی:

  • لباسشویی هستاچی را پشت سر هم روشن نکنید. بین هر بار شستشو حداقل 4 ساعت به لباسشویی هیتاچی خود استراحت دهید.
  • هنگام تغییر برنامه، ابتدا لباسشویی هیتاچی را خاموش کنید. سپس اقدام به تغییر برنامه کنید.
  • لباسشویی هیتاچی را ماهی یکبار تمیز کنید. این تمیز کاری هم باید به صورت داخلی و هم بیرونی باشد.
  • شیلنگ های لباسشویی هیتاچی را گاهی از نظر گرفتگی بررسی کنید.
  • بعد از اتمام شستشو درب لباسشویی هیتاچی را باز بگذارید. این کار باعث می شود هوا داخل آن جریان یابد. به این ترتیب از ایجاد رطوبت و رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می شود. 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی اهواز به صورت تخصصی آماده خدمات رسانی به شهروندان است.  

3.4/5 امتیاز - (7 امتیاز)