نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز

برند تی سی ال یکی از برندهای معتبر است. لباسشویی برند تی سی ال دارای کیفیت خوب و بالایی است. ممکن است این برند هم مانند دیگر برندها دچار مشکلاتی شود. به همین خاطر نمایندگی های آن در سراسر کشور در حال خدمت رسانی هستند.

البته پیدا کردن یک نمایندگی خوب و مطمئن بهترین راه حل است. نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در اهواز با بیش از 14 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات برند تی سی ال و دیگر برندها یکی از بهترین نمایندگی های شهر اهواز است که می تواند به شما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز کمک کند.

نحوه ارتباط با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز بسیار آسان است. تنها کافی است وارد سایت ahvazkhadamat.com شوید. در سایت قسمتی به عنوان فرم تکنسین تعمیرات وجود دارد. تمام اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق وارد کنید و برند دستگاه و مشکل آن را به طور واضح بنویسید. کارشناسان اهواز خدمات در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ممکن است تلفنی شما را راهنمایی کنند و مشکل برطرف شود. در غیر این صورت تیم تخصصی اهواز خدمات برای بررسی بیشتر به محل سکونت شما اعزام می شود. اگر ثبت فرم آنلاین برای شما مشکل است با شماره تلفن 06133849005 تماس بگیرید. 

تعمیرات تخصصی لباسشویی تی سی ال در اهواز

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز: 

ارائه خدمات خوب چقدر برای شما اهمیت دارد؟ در انتخاب یک نمایندگی برای تعمیر وسیله خود به چه نکاتی توجه می کنید؟ قطعا خدمات نمایندگی های مختلف با یکدیگر متفاوت است. بهتر است قبل از انتخاب آنها کمی تحقیق کنید. نمایندگی های معتبر و خوب رفاه مشتری را در نظر می گیرند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز هم خدمات مناسبی اعم از گارانتی تعمیرات، ارسال متخصصین متبحر همان برند به محل، سابقه کاری بالا، آموزش تعمیرات و … را برای مشتریان در نظر گرفته است. برای آموزش‌های تعمیرات لوازم خانگی برندهای مختلف با کارشناسان اهواز خدمات تماس بگیرید. متخصصین اهواز خدمات شما را تا حرفه ای شدن همراهی می کنند و به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. اهواز خدمات علاوه بر تعمیر لباسشویی خدمات دیگری مانند تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز نیز ارائه می دهد.

نکات سرویس و نگهداری لباسشویی تی سی ال: 

نگهداری صحیح و سرویس های ضروری از جمله نکاتی است که باید در حفظ لباسشویی خود به آن اهمیت دهید. طول عمر لباسشویی تی سی ال معمولا بین 10 تا 12 سال است. اما اگر به خوبی از آن مراقبت کنید باعث می شود طول عمر مفید لباسشویی برند تی سی ال افزایش یابد. در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا بیشتر با این نکات آشنا شوید.

برای نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز به این نکات توجه کنید. 

  • لباس های هم رنگ و هم جنس را باهم در لباسشویی تی سی ال برای شستشو قرار دهید. در این حالت لباس ها دیگر رنگ نمی دهند. به بافت آنها هم آسیبی وارد نمی شود. بعضی از لباس ها ضخیم و بعضی دیگر دارای بافت نازکی هستند.
  • روزنه هوایی پایین لباسشویی نباید توسط اجسامی مسدود شود، حواستان به آن باشد.
  • هیچ گونه وسیله ای بر روی لباسشویی تی سی ال خود قرار ندهید. این موضوع باعث می شود تا لباسشویی تی سی ال آسیب ببیند و دچار اتصالی شود. از قرار دادن اجسام دکوری هم بر روی لباسشویی خودداری کنید. برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز تماس حاصل فرمایید. 
  • با توجه به ظرفیت لباسشویی تی سی ال، لباس داخل دستگاه بریزید. ظرفیت لباسشویی برند تی سی ال بر روی بدنه آن نوشته شده است.
  • مواد شوینده و مواد شیمایی را برای شستشو باهم ترکیب نکنید. ترکیب آنها بسیار خطرناک است.
  • برای شستشوی بهتر لباس ها از مواد شوینده زیادی استفاده نکنید. با این کار نه تنها لباس ها به خوبی شسته نمی شوند بلکه مواد شوینده اضافی هم بر روی لباس ها باقی می ماند. حتی به لباسشویی تی سی ال هم آسیب وارد می شود.
  • درام دستگاه را باید تمیز کنید. اما از وسایل تیز برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز  صفر تا صد این مشکلات را برطرف میکند. 
  • درب لباسشویی تی سی ال را به آرامی باز و بسته کنید. ضربه زدن و محکم بستن درب دستگاه باعث صدمه به میکروسوئیچ آن می شود. اگر میکروسوئیچ و یا قفل درب دستگاه خراب شود، لباسشویی تی سی ال شروع به کار نمی کند.
  • قبل از راه اندازی لباسشویی تی سی ال، از اتصال سیم ارت اطمینان حاصل کنید.
  • لباس هایی که دارای پرز هستند را برای شستشو پشت و رو کنید. پرز لباس ها ممکن است وارد لوله ها شوند و ایجاد گرفتگی کنند.
  • بعد از اتمام کار لباسشویی و خارج کردن لباس ها از داخل آن، درب لباسشویی تی سی ال را برای مدت زمانی باز بگذارید. رطوبت داخل لباسشویی تی سی ال باید به طور کامل از بین برود. رطوبت عامل رشد باکتری ها و قارچ ها است.
  • محفظه جاپودری لباسشویی تی سی ال را ماهی یکبار تمیز کنید. کناره های محفظه مواد شوینده باقی می مانند و باعث ایجاد رسوب می شوند. کناره های محفظه را می توانید با استفاده از یک مسواک به راحتی تمیز کنید.
  • لباسشویی تی سی ال را به طور مداوم پشت سر هم روشن نکنید. بعد از هر بار شستشو حداقل چندین ساعت به لباسشویی استراحت دهید.

در صورت وجود هر گونه مشکلی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز تماس بگیرید. کارشناسان اهواز خدمات به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند.

قرار گیری لباسشویی در محل مناسب: 

اگر می خواهید لباسشویی تی سی ال شما عمر طولانی تری داشته باشد، آن را در فضای مناسبی نگهداری کنید. محل قرار گیری لباسشویی باید مناسب و به دور از دستگاه های گرمایشی و سرمایشی باشد. لباسشویی برند تی سی ال خود را در فضای باز نگهداری نکنید. نور مستقیم خورشید و باد و باران باعث آسیب به لباسشویی تی سی ال می شوند.

سطحی که لباسشویی را در آن قرار می دهید باید صاف و بدون شیب باشد. هیچ گونه کارتن و موکت و … نباید در زیر لباسشویی تی سی ال قرار دهید. هنگام نصب لباسشویی تی سی ال توجه داشته باشید که بدنه پشتی دستگاه تا دیوار حداقل 5 سانتی متر و از کناره ها 3 سانتی متر فاصله داشته باشد. به این ترتیب هوا به خوبی جریان می یابد.

 

از بارگیری بیش از حد در لباسشویی تی سی ال خودداری کنید:

بارگیری بیش از حد لباس ها داخل لباسشویی از عوامل مهم آسیب رسانی به لباسشویی تی سی ال است. لباس‌های زیاد باعث ایجاد بار نامتعادل در دستگاه می شوند. لباس ها به خوبی شسته نمی شوند و ممکن است کثیف باقی بمانند و به خوبی شسته نشوند. در آخر کار هم لباس ها به احتمال زیاد چروکیده می شوند و به خوبی هم خشک نمی شوند.

از قرار دادن ملافه ها و پتوهای سنگین در داخل لباسشویی تی سی ال خودداری کنید. برطرف کردن مشکلات بارگیری بیش از حد لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز. 

تمیزکاری بدنه داخلی و بیرونی لباسشویی تی سی ال را جدی بگیرید:

  • حداقل هر سه ماه یکبار لباسشویی تی سی ال را تمیز کنید تا آلودگی در آن باقی نماند.
  • سطح بیرونی لباسشویی تی سی ال هم حداقل باید ماهی یکبار تمیز شود. از مواد الکلی برای تمیز کردن دستگاه پرهیز کنید.
  • برای تمیز کردن داخل دستگاه لاستیک دور درب را فراموش نکنید. بعد از هر بار شستشو هم لاستیک دور درب را با یک دستمال تمیز، خشک نمایید.
  • گاهی لباسشویی تی سی ال را با سرکه بدون قرار دادن لباس ها روشن کنید.
  • سعی کنید قبل از تمیزکاری لباسشویی برند تی سی ال آن را از پریز برق جدا کنید.

نحوه تراز کردن لباسشویی تی سی ال:

تراز کردن لباسشویی تی سی ال از نکات ضروری برای نگهداری صحیح از دستگاه است. اگر لباسشویی تی سی ال تراز نباشد هنگام کارکرد ارتعاشات زیادی به آن وارد می شود. در نتیجه آسیب فراوانی به موتور دستگاه وارد می‌شود.  علاوه بر آن سر و صداهای زیادی هم بوجود می آید. برای جلوگیری از این لرزش ها، لباسشویی تی سی ال خود را توسط پایه های آن تنظیم کنید.

برای تراز کردن لباسشویی تی سی ال می توانید با نمایندگی تی سی ال اهواز تماس بگیرید. متخصصان اهواز خدمات به بهترین نحو لباسشویی شما را تنظیم و تراز می کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال اهواز

عیب یابی لباسشویی تی سی ال اهواز خدمات:

عیب یابی بخشی مهم در تعمیرات لباسشویی تی سی ال است. قبل از انجام هر کاری باید بدانید کدام بخش از دستگاه دچار مشکل شده است. سپس به بررسی و تعمیر آن بپردازید. اگر این بخش به درستی تشخیص داده نشود، باعث می شود قسمت های دیگر دستگاه هم دچار مشکل شوند.

برای عیب یابی صحیح لباسشویی تی سی ال با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز تماس بگیرید. متخصصان اهواز خدمات برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی تی سی ال شما به محل سکونت شما اعزام می شوند.

چرا لباس ها در لباسشویی تی سی ال به خوبی شسته نمی شوند؟ 

به چندین علت لباس ها در لباسشویی تی سی ال خوب شسته نمی شوند. تمامی موارد را به دقت بررسی کنید تا مشکل را پیدا کنید.

ممکن است مواد شوینده مورد استفاده شما مرغوب نباشد. به تاریخ انقضای مواد شوینده هم توجه نمایید.

اگر عملیات آبگیری در لباسشویی برند تی سی ال به خوبی انجام نشود، لباس ها به خوبی شسته نمی شوند.

توجه کنید که آب پاش ها گرفتگی نداشته باشند.

اگر عملیات تخلیه هم به درستی انجام نشود، لباس ها به خوبی شسته نمی شوند.

فشار آب و سختی آب هم دو عامل مهم و تاثیرگذار در شستشوی مناسب و خوب در لباسشویی تی سی ال است. اگر مشکل از سختی آب باشد، برای حل آن باید از نمک استفاده کنید. 

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی تی سی ال چیست؟

توجه داشته باشید که برای رفع این موضوع ابتدا بررسی کنید که پمپ تخلیه لباسشویی تی سی ال، فیلتر کف لباسشویی تی سی ال، شیلنگ خروجی فاضلاب لباسشویی تی سی ال دچار گرفتگی نباشند. ابتدا باید پمپ تخلیه برررسی شود. اگر پمپ تخلیه توسط اجسامی مسدود شده باشد باید تمیز شود.

اگر هم آسیب دیده باشد باید با قطعه اورجینال تعویض گردد. گاهی هم پیش می آید که شیلنگ تخلیه دچار پیچ خوردگی و مسدود شدن می شود. در این حالت هم آب در لباسشویی تی سی ال تخلیه نمی شود.

حل مشکل عدم تخلیه دستگاه در نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز.

چرا لباس ها در لباسشویی تی سی ال خشک نمی شوند؟

زمانی که پمپ تخلیه آب لباسشویی تی س ال دچار مشکل شود، لباس ها خشک نمی شوند. اگر المنت گرمایی لباسشویی تی سی ال هم دچار مشکل شود عملیات خشک کردن به خوبی صورت نمی گیرد و بهتر است المنت های گرمایی را بررسی کنید که سالم باشند. ترموستات لباسشویی تی سی ال هم محدودیت گرمایی را کنترل می‌کند، آن را هم چک کنید.

پمپ تخلیه، مخزن آبکشی و کلاهک شوینده لباسشویی تی سی ال هم باید بررسی شوند.

 مشکل خشک نشدن لباس ها در دستگاه با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز .  

چرا درب لباسشویی تی سی ال قفل نمی شود؟ 

ابتدا بررسی کنید که مانعی بین درب لباسشویی تی س ال وجود نداشته باشد. اگر حجم لباس ها زیاد باشند ممکن است لباسی بین درب و دیگ لباسشویی گیر بیفتد.

میکروسوئیچ  قفل درب را بررسی کنید. اگر این قطعه شکسته است نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

علت روشن نشدن لباسشویی تی سی ال چیست؟

ابتدا از متصل بودن پریز به برق و جریان برق اطمینان حاصل کنید.

اگر میکروسوئیچ درب هم خراب باشد لباسشویی تی سی ال روشن نمی شود.

فیوز حرارتی دستگاه را چک کنید. اگر حرارت لباسشویی تی سی ال بیش از حد بالا باشد لباسشویی تی سی ال روشن نمی شود.

چفت درب لباسشویی هم اگر خراب باشد دستگاه روشن نمی شود.

موارد دیگری مانند موتور لباسشویی تی سی ال، برد الکترونیکی و … هم از جمله قطعاتی هستند که در این رابطه حتما باید بررسی شوند. وجود ایراد در هر کدام از این بخش ها از روشن شدن لباسشویی تی سی ال جلوگیری می کند. 

دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز:

اگر خودتان متوجه ایراد وارده بر لباسشویی برند تی سی ال نشدید، در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال اهواز تماس بگیرید. کارشناسان اهواز خدمات سعی می کنند به صورت تلفنی شما را راهنمایی کنند. اگر مشکل برطرف نشود متخصصین باتجربه در تعمیر برند تی سی ال به محل سکونت شما برای عیب یابی اعزام می‌شوند. 

به این مطلب امتیاز دهید