نمایندگی لباسشویی کرال اهواز: 

فهرست مطالب

برند کرال یکی از برندهای خوب و معتبر است. نمایندگی های مختلف کرال در ایران وجود دارد. همه ما می دانیم هر برندی هر چقدر هم که خوب باشد ممکن است دچار مشکلاتی شود. در این مواقع باید بهترین نمایندگی را برای تعمیر برند کرال انتخاب کنیم. نمایندگی لباسشویی کرال در اهواز با بیش از 14 سال سابقه کاری بهترین متخصصین را در زمینه ی تعمیرات آموزش داده است که علاوه بر برند کرال به تعمیر برند های مختلف ماشین لباسشویی نیز می پردازند. برای مثال تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اهواز و تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا در اهواز نمونه ای از تعمیر ماشین لباسشویی در سایر برند ها می باشند.

نحوه ی تماس با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز بسیار آسان است. کارشناسان و متخصصین اهواز خدمات به صورت شبانه روزی در حال پاسخگویی به مشتریان هستند. متخصصین برند کرال کاملا در کار خود حرفه ای هستند. برای تماس با این مجموعه وارد سایت اهواز خدمات شوید. داخل سایت فرم درخواست تکنسین وجود دارد. اطلاعات خود و مشکل دستگاه خود را به طور دقیق وارد کنید.

کارشناسان اهواز خدمات خیلی سریع با شما تماس خواهند گرفت. ممکن است با یک مشاوره تلفنی مشکل دستگاه را خودتان برطرف کنید. در غیر این صورت متخصصین اهواز خدمات برای بررسی و تعمیرات به محل سکونت شما حضور می یابند.

تعمیرات تخصصی لباسشویی کرالخدمات نمایندگی کرال اهواز خدمات: 

نحوه ی ارائه خدمات مهم ترین مسئله ای است که باید در نظر بگیرید. قبل از انتخاب یک نمایندگی در مورد خدمات آن نمایندگی تحقیق کنید. نمایندگی لباسشویی کرال اهواز بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. متخصصین کرال در اهواز خدمات سال ها در زمینه تعمیرات این برند تخصص و تجربه دارند. با خیال راحت می توانید به آنها اعتماد کنید.

مجموعه اهواز خدمات چندین سال سابقه تعمیرات برندهای مختلف را دارد. مشاوران اهواز خدمات بدون هیچ هزینه ای مشاوره های لازم را به شما می دهند. هر زمان از شبانه روز که بخواهید می توانید از آنها مشاوره بگیرید. گارانتی تعمیرات از دیگر خدمات این نمایندگی است. گارانتی تعمیرات به این معنی است که بعد از تعمیر دستگاه باید در یک بازه زمانی کاملا سالم کار کند.

در غیر این صورت متخصصین نمایندگی کرال بدون هیچ هزینه ای به بررسی دوباره دستگاه می پردازند. نمایندگی لباسشویی کرال اهواز دارای کلاس های آموزشی در زمینه تعمیرات برندهای مختلف از جمله برند کرال است. اگر شما هم علاقه مند در زمینه تعمیرات لباسشویی هستید، با نمایندگی اهواز خدمات در ارتباط باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اهواز

نکات سرویس و نگهداری لباسشویی کرال در اهواز: 

برای نگهداری بهتر و افزایش طول عمر لباسشویی کرال باید با نحوه مراقبت و نگهداری از لباسشویی کرال آشنا باشید.  با رعایت این نکات لباسشویی کرال شما بدون هیچ مشکلی به کارکرد خود ادامه می دهد.

نکات اساسی برای نگهداری صحیح از لباسشویی کرال:

  • به ظرفیت دقیق لباسشویی کرال بر روی بدنه آن دقت کنید. به اندازه ظرفیت آن لباس داخل لباسشویی قرار دهید. در غیر این صورت دستگاه دچار آسیب می شود. به مرور زمان مشکلات جدی برای لباسشویی کرال بوجود می آید.
  • بعد از اتمام کارکرد دستگاه و خروج لباس ها، درب لباسشویی کرال را تا چندین دقیقه باز بگذارید. این کار باعث می شود از ایجاد رطوبت در دیگ لباسشویی جلوگیری شود. رطوبت عامل اصلی رشد باکتریها است.
  • محفظه فیلتر لباسشویی باید همیشه تمیز باشد. حداقل ماهی یکبار آن را خارج کنید و بوسیله مسواک آن را تمیز کنید.
  • نسبت به تراز بودن لباسشویی کرال اطمینان حاصل کنید. دستگاه باید در یک سطح صاف قرار بگیرد. سپس پایه های لباسشویی کرال را تنظیم کنید. در غیر این صورت هنگام روشن شدن دستگاه دچار لرزش و سر و صدا می شود. این لرزش ها آسیب های شدیدی به موتور لباسشویی کرال وارد می کند. نمایندگی لباسشویی کرال اهواز 
  • لباسشویی کرال در هنگام نصب باید حداقل 5 سانتی متر از بدنه پشتی با دیوار فاصله داشته باشد. این فاصله از کناره ها باید حدود 3 سانتی متر باشد.
  • از ریختن مواد شوینده زیادی بر روی محفظه لباسشویی کرال جدا خودداری کنید. با این روش لباس ها به هیچ وجه تمیزتر نمی شوند. مواد شوینده اضافی بر روی لباس ها و لباسشویی باقی می ماند.
  • محفظه جاپودری لباسشویی کرال را ماهی یکبار تمیز کنید. مواد شوینده و نرم کننده در کناره های آن باقی می مانند و رسوب ایجاد می شود. می توانید با کمک یک مسواک محفظه جاپودری را تمیز کنید.
  • اگر لباسشویی کرال لباس‌ها را باکیفیت نمی‌شوید، قطعات و لوله‌های آن را بررسی کنید. بعضی اوقات باکتری‌ها و آلودگی ها مانع از شستشوی تمیز لباس‌ها می‌شوند.

متخصصین در نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تمامی این مشاوره ها را به مشتریان می دهند. در صورت وجود هر گونه مشکل و سوالی با نمایندگی لباسشویی کرال در اهواز تماس بگیرید.

جرم گیری لباسشویی کرال:

جرم گیری محفظه داخلی لباسشویی کرال از مهم ترین کارها برای نگهداری صحیح از این دستگاه است. محفظه داخلی دستگاه دارای سوراخ هایی است. این دستگاه می تواند محلی برای رشد باکتری ها و ایجاد رطوبت باشد. مواد مخصوصی برای تمیز کردن داخل لباسشویی کرال وجود دارد. ماهی یکبار لباسشویی را بدون لباس با این مواد مخصوص روشن کنید. با این کار دیگر باکتری ها در لباسشویی کرال رشد نمی کنند. در صورت بروز هر گونه سوالی با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی : ارورهای لباسشویی کرال

تمیز کردن بدنه لباسشویی کرال:

لباسشویی دستگاهی است که باید همیشه تمیز باشد. اگر می خواهید لباسشویی کرال همیشه سالم باشد و عمر بیشتری داشته باشد نسبت به تمیزی بدنه بیرونی و داخلی آن حساسیت به خرج دهید. بدنه بیرونی دستگاه را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. بدنه داخلی هم با جرم گیری و راه اندازی دستگاه بدون لباس تمیز می شود. بعد از هر بار شستشو لاستیک دور درب لباسشویی کرال را با یک دستمال تمیز کنید.

محل مناسب قرار گیری لباسشویی کرال:

لباسشویی کرال را در فضای بیرونی قرار ندهید. باد و باران و نور شدید آفتاب باعث آسیب شدیدی به لباسشویی می شوند. هم چنین لباسشویی کرال را در نزدیکی وسایل گرمایشی قرار ندهید. حرارت وارده بر دستگاه باعث خرابی آن می شود. مکان هایی که دارای رطوبت بالایی هستند برای قرارگیری لباسشویی کرال مناسب نیستند. رطوبت باعث رشد باکتری ها می شود.

سرویس بلبرینگ لباسشویی کرال:

بلبرینگ و رولبرینگ قطعاتی هستند که برای گردش آسان در لباسشویی کرال وجود دارند .در قسمت های چرخنده مانند موتور و آبکش این قطعات وجود دارند. بلبرینگ ها دارای ساچمه هستند. البته در داخل میله های محافظتی قرار گرفته اند. رولبرینگ ها ساچمه ندارند اما به جای آن میله های کوتاهی دارند. اگر دستگاه شما نیاز به تعویض بلبرینگ پیدا کرد، بهتر است بلبرینگ جدید هم تا حدودی مانند بلبرینگ قبلی باشد تا کارکرد بهتری داشته باشد. نمایندگی لباسشویی کرال اهواز

سرویس تسمه لباسشویی کرال:

تسمه دارای انواع مختلفی وجود دارند. تسمه های نقاله، تسمه های انتقال نیرو و … از این نوع هستند. تسمه هایی که در لباسشویی به کار می رود از نوع انتقال نیرو هستند. در واقع تسمه نوعی انتقال دهنده نیرو است. با استفاده از تسمه انتقال قدرت نیرو از موتور به سیستم شستشو انجام می پذیرد. تسمه صنعتی، تسمه شیاردار، تسمه دنده دار و تسمه قدرت بالا از انواع تسمه هستند.

سرویس هیتر لباسشویی کرال:

هیتر یکی از قطعات مهم و اساسی در لباسشویی کرال است. این قطعه دو وظیفه اصلی دارد. وظیفه اول هیتر گرم کردن آب شستشو در لباسشویی کرال است. وظیفه ی بعدی آن گرم کردن هوای خشک کن است. هیتر شستشو، هیتر لوله ای، هیتر خشک کن از انواع هیترهای لباسشویی هستند.

بسیاری از قطعات لباسشویی نیاز به سرویس دهی دارند. این کار باعث می شود عمر مفید قطعات بیشتر شود. در نتیجه عمر لباسشویی هم افزایش می یابد. بهتر است هر شش ماه یکبار کل لباسشویی شما سرویس دهی شود. این کار باید توسط متخصصین با بررسی های دقیق صورت بگیرد.  برای سرویس دهی با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید.

متخصصان تماممی قطعات و کارکرد لباسشویی شما را بررسی می کنند. اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد این کار را با قطعات اورجینال و درجه یک انجام می دهند.

 

عیب یابی لباسشویی کرال اهواز خدمات:

عیب یابی لباسشویی کرال یک مرحله ی بسیار مهم و اساسی است. در عیب یابی باید مشکل دستگاه به طور دقیق مشخص شود. اگر قسمت دیگر لباسشویی کرال به اشتباه تشخیص داده شود، باعث می شود مشکلات بیشتری برای لباسشویی کرال ایجاد شود. متخصصین اهواز خدمات با دقت بسیار بالا دستگاه را برسی می کنند و مشکل را پیدا می کنند. بعد از مشخص شدن ایراد می توان به راه حل تعمیر آن پرداخت. در ادامه سوالات شایع و مشکلات رایج لباسشویی کرال را بررس می کنیم.

 

چرا ماشین لباسشویی کرال نشتی می کند؟

گاهی پیش می آید که آب از کف لباسشویی کرال نشت می کند. اگر شیلنگ های تخلیه و وردوی آب خراب شود آب از کف لباسشویی کرال نشت می کند. دلیل دیگر نشتی آب از کف، خرابی پمپ تخلیه لباسشویی کرال  اتصالات مرتبط به آن است. هنگام نشت آب از کف باید دریچه های ورودی هم بررسی شوند. تمامی دریچه های ورودی و اتصالات آن باید چک شوند.

علت سختگی پمپ تخلیه در لباسشویی کرال چیست؟

پمپ تخلیه از اجزای مهم در لباسشویی کرال است. پمپ تخلیه آب داخل دیگ لباسشویی کرال را به بیرون هدایت می کند. علت های زیادی برای خرابی پمپ تخلیه وجود دارد. اگر پمپ تخلیه بسوزد باید تعویض شود. برای تعویض پمپ تخلیه با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید. متخصصین اهواز خدمات بهترین قطعات اورجینال را جایگزین می کنند.

 

علت خرابی تایمر در لباسشویی کرال چیست؟

کنترل برنامه ی شستشو بر عهده ی تایمر لباسشویی است. تایمر با کمک سنسورها کار می کند. برنامه و فرمان دستور را برای شستشو صادر می کند. اگر تایمر دچار مشکل شود برنامه شستشو هم به خوبی کار نمی کند. در صورت خرابی تایمر باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

خرابی برد لباسشویی کرال:

برد لباسشویی دستورات شروع به کار لباسشویی را اجرا می کند. اگر برد لباسشویی کرال خراب شود، دستگاه به هیچ وجه کار نمی کند. زیرا برد دستگاه مانند قلب آن است. پس باید همیشه حواستان به برد لباسشویی باشد تا دچار مشکل نشود.

خرابی المنت لباسشویی کرال:

المنت از گرم شدن آب داخل لباسشویی اطمینان حاصل می کند. هگام خرابی المنت دستگاه به خوبی کار نمی کند. باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

 

خرابی ترمیستور لباسشویی کرال:

ترمیستور سنسور دمای آب در لباسشویی کرال است. اگر ترمیستور خراب شود، آب داخل دیگ لباسشویی بیش از اندازه گرم می شود. در نتیجه این داغی آب باعث آسیب به لباس ها می شود. به همین علت هنگام خرابی ترمیستور خیلی سریع با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید.

خرابی تاخو لباسشویی کرال:

جریان ورودی برق به داخل دستگاه توسط تاخو کنترل می شود. جریان هم وارد برد الکترونیکی لباسشویی کرال می شود. ممکن است جریان ورودی به برد از جریان ابتدایی کمتر باشد. در این حالت سرعت چرخش بیشتر می شود. حالا اگر این جریان ورودی بیشتر باشد سرعت چرخش کمتر می شود. اگر تاخو خراب شود دیگر این سرعت کنترلی نخواهد داشت. باید نسبت به تعمیر آن در اولین فرصت اقدام کنید.

نمایندگی ماشین لباسشویی کرال در اهواز

علت خرابی بلبرینگ لباسشویی کرال:

دلایل زیادی برای خرابی بلبرینگ لباسشویی کرال وجود دارد. استفاده مداوم از لباسشویی کرال بدون استراحت باعث خرابی بلبرینگ می شود. دستگاه بعد از هر بار شستشو باید حداقل به مدت 4 ساعت استراحت کند.

علت دیگر خرابی بلبرینگ بارگیری بیش از اندازه ظرفیت لباسشویی کرال است. تعادل را رعایت کنید. به میزان صحیح و با توجه به گنجایش دستگاه لباس داخل دیگ لباسشویی کرال بیندازید.

سعی کنید حوله و پتوهای سنگین را به هیچ عنوان در لباسشویی کرال نیندازید. زیرا این ها آب زیادی به خود می گیرند و باعث برهم زدن تعادل دستگاه می شوند. به این ترتیب فشار زیادی بر لباسشویی کرال ایجاد می شود.

خرابی کاسه نمد لباسشویی کرال:

کاسه نمد قطعه ای است که برای آب بندی به کار می رود. از نشت آب به بیرون از لباسشویی جلوگیری می کند. اگر کاسه نمد خراب شود آب به بیرون نشت می کند. در صورت خرابی این قطعه خیلی سریع با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید. زیرا ممکن است قطعات دیگر را هم خراب کند.

آسیب و پارگی لاستیک دور درب لباسشویی کرال:

لاستیک دور درب باعث ایجاد فاصله بین دیگ و بدنه ی لباسشویی کرال می شود. این لاستیک باعث می شود تا صداهای آزاردهنده هنگام چرخش با سرعت بالا ایجاد می شود به بیرون درز نکند. حال اگر لاستیک دور درب خراب شود، این صداها با شدت زیادی به گوش ما میرسد.

 

آسیب به شیلنگ تخلیه لباسشویی کرال:

اگر شیلنگ تخلیه خراب شود آب از لباسشویی خارج نمی شود و نشت می کند. در این صورت خیلی سریع با متخصصین اهواز خدمات تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. ممکن است مجبور به تعویض شیلنگ تخلیه شوید.

آسیب به شیلنگ ورودی لباسشویی کرال:

همانطور که از اسم آن مشخص است. شیلنگ ورودی وظیفه ورود آب از شیر به داخل دستگاه را دارد. اگر شیلنگ تخلیه آسیب ببیند آب وارد لباسشویی کرال نمی شود. در نتیجه لباسشویی کرال از کار میفتد. در اولین فرصت باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

شفت لباسشویی کرال:

شفت لباسشویی کرال اگر خراب شود سر و صداهای آزاردهنده ای به گوش می رسد. زیرا شفت و بلبرینگ ها هماهنگ باهم هستند. اگر شفت ها از کار بیفتند، بلبرینگ ها هم به خوب کار نمی کنند. به این ترتیب لرزش هایی ایجاد می شود که همراه با سر و صدا است.

در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید. کارشناسان اهواز خدمات به صورت رایگان مشاوره های لازم را به شما می دهند.  برای ارتباط آسان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

کد خطاهای لباسشویی کرال اهواز خدمات:

کد خطاها نمایانگر ایراداتی هستند که بر لباسشویی ها وارد می شوند. کد خطاها از حروف اتگلیسی و اعداد تشکیل شده اند. هر کدام بیانگر مشکلی خاص هستند. اگر به موقع آنها را رفع کنید مشکل خاصی برای لباسشویی کرال شما ایجاد نمی شود. اما اگر آنها را پشت گوش بیندازید و اهمیتی به آنها ندهید، باعث می شود به مرور زمان قطعات دیگر را هم درگیر کنند. بعضی از این کد خطا ها به راحتی رفع می شوند. خود شما هم با یک مشاوره و جستجوی ساده می توانید آنها را برطرف کنید.

اما گاهی این کد خطاها بیانگر سوختگی و خرابی قطعات هستند. در این صورت بهتر است با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید. نمایندگی لباسشویی کرال اهواز متخصصین باتجربه را برای بررسی بیشتر به محل سکونت شما اعزام می کند. 

کد خطای AE لباسشویی کرال: با مشاهده این کد خطا متوجه می شوید که نشتی آب ایجاد شده است.

رفع خطا: در این حالت شیلنگ های ورودی و خروجی و جاپودری باید بررسی شوند. ممکن است این شیلنگ ها دچار پارگی شده باشند.

کد خطای CE لباسشویی کرال: این کد خطا نمایانگر قفل شدن موتور لباسشویی کرال است.

رفع خطا: موتور دستگاه قطعه ای پیچیده و حساس است. بهتر است برای مشاوره با کارشناسان اهواز خدمات تماس بگیرید.

کد خطا CD لباسشویی کرال: این ارور نشاندهنده خرابی فن خشک کن است.

رفع خطا: در صورت سوختگی باید این قطعه تعویض شود.

کد خطای DE لباسشویی کرال: این کد خطا نشاندهنده خرابی میکروسوئیچ درب است. اگر میکروسوئیچ خراب باشد درب دستگاه باز نمی شود.

کد خطای DHE لباسشویی کرال: این کد خطا نمایانگر خرابی و خطای خشک کن و خطای ترمیستور است. ترمیستور قطعه ای مهم در لباسشویی کرال است. با مشاهده این کد خطا با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید.

کد خطای E30 لباسشویی کرال: این کد خطا نشان از خرابی برد و یا میکروسوئیچ لباسشویی کرال است. شاید درب دستگاه به خوبی بسته نشده باشد.

رفع خطا: برد دستگاه وسیله ای کاملا تخصصی است. برای بررسی آن با نمایندگی لباسشویی کرال در اهواز تماس بگیرید.

کد خطای E60 لباسشویی کرال: این کد خطا نمایانگر خرابی موتور و اتصالات آن است. ممکن است رله برد دچار خرابی شده باشد. ممکن است سوکت موتور قفل شده باشد.

کد خطای E33 لباسشویی کرال: زمانی که هیدروستات و المان های آن دچار مشکل شوند این کد خطا نمایان می شود.

کد خطای E34 لباسشویی کرال: این کد خطا نشان می دهد که ترموستات و المان های آن دچار مشکل شده اند. بهتر است سیم کشی ترموستات چک شود. مقدار اهم ترموستات را بررسی کنید.

کد خطای E20 لباسشویی کرال: زمانی که پمپ تخلیه و اتصالات آن دچار مشکل شوند این ارور نمایان می شود. آب تخلیه نمی شود .شیلنگ خروجی آب هم باید بررسی شود.

کد خطای E12 لباسشویی کرال: زمانی که شیر برقی و المان های آن دچار مشکل شوند این کد خطا نمایان می شوند. لباسشویی کرال آبگیری نمی کند. ممکن است برد دستگاه هم دچار مشکل شده باشد. در این حالت دوشاخه را از برق بکشید. با نمایندگی های معتبر مانند نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس بگیرید.

کد خطای E10 لباسشویی کرال: این کد خطا نشان می دهد که ورودی های آب دچار ایراد شده اند. ابتدا از باز بودن شیر آب اطمینان حاصل کنید. شاید مدار برد دچار مشکل شده باشد.

کد خطای EE لباسشویی کرال: زمانی که برد لباسشویی کرال دچار ایراد شوند، این کد خطا نمایان می شود.

کد خطای EF لباسشویی کرال: ممکن است هیدروستات دستگاه دچار مشکل شده باشد. اگر لباسشویی کرال بیش از حد آبگیری کند این کد خطا نمایان می شود.

رفع خطا: شیلنگ هیدروستات را بررسی کنید.

کد خطای HE لباسشویی کرال: زمانی که این ارور را مشاهده می کنید باید هیتر دستگاه را بررسی کنید. احتمالا هیتر دچار خرابی شده است.

کد خطای IE لباسشویی کرال: این کد خطا نشاندهنده مشکل در ورودی آب است.

کد خطای LE لباسشویی کرال: این کد خطا نمایانگر خرابی تاخو یا موتور دستگاه است.

کد خطای OE لباسشویی کرال: اگر پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشد، این کد خطا نمایان می شود. ممکن است پمپ تخلیه دچار گرفتگی شده باشد.

کد خطای PE لباسشویی کرال: هیدروستات دستگاه باید 21 تا 23 اهم باشد.

کد خطای SE لباسشویی کرال: اگر سنسور لباسشویی کرال دچار مشکل شود این کد خطا نمایان می شود.

کد خطای TE لباسشویی کرال: اگر ترمیستور دستگاه دچار ایراد شود، این کد خطا نمایان می شود.

کد خطای UE لباسشویی کرال: اگر لباس های درون لباسشویی کرال متعادل نباشند این ارور نمایان می شود.

کد خطای DCE لباسشویی کرال: اگر ولتاژ بالا باشد این ارور نمایان می شود.

کد خطای TCL لباسشویی کرال: زمانی که دیگ دستگاه رسوب گرفته باشد این ارور نمایان می شود. 

برای دریافت خدمات با نمایندگی لباسشویی کرال اهواز تماس حاصل فرمایید تا در اولین فرصت کارشناسی از سوی مجموعه در محل مورد نظر شما حصور پیدا کند. 

5/5 امتیاز - (6 امتیاز)